Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

behöver köpa ett vattenpass till Canon %D Mark II

Produkter
(logga in för att koppla)

qpw

Aktiv medlem
hej, var hittar jag ett vattenpass som jag kan sätta på min kamera, helst gärna inte i blixskon utan typ ett sådant som jag kan fästa med tejp.

behöver den lite snabbt, så gärna tips på butik i stockholm som kan tänkas ha detta i sortimentet.

Peter
 

qpw

Aktiv medlem
ingen dum fråga! använder aldrig live view så den möjigheten har jag inte tänkt på!

tack för tipset!
 

Cambo

Aktiv medlem
Dom där små kuberna med en bubbla är mest att betrakta som leksaker. Vid stativtagning är den bästa metoden att använda ett digitalpass med tiondels grader. Finns smidiga och inte alltför dyra.
 

ztenlund

Aktiv medlem
Det där är ju en gullig berlock! Ett pass från Conrad håller håller ordning på horisonten.

Digitalt vattenpass 238 mm 180 ° Laserliner Digilevel Compac 081.202A 0.5 mm/m Kalibrerad enligt egen standard
0,5 mm/m är vad mitt konventionella 60 cm Hultafors är specat till på den mest exakta ledden, som jämförelse.
 

Affe

Medlem
Det där är ju en gullig berlock! Ett pass från Conrad håller håller ordning på horisonten.

Digitalt vattenpass 238 mm 180 ° Laserliner Digilevel Compac 081.202A 0.5 mm/m Kalibrerad enligt egen standard
Har man 650 kronor så....
Själv har klarar jag mig med min "lilla gulliga berlock" utan problem.
 
ANNONS