Annons

Hur tänkte de här?

Produkter
(logga in för att koppla)

afe

Aktiv medlem
Har ni några bildexempel på dumma konstruktioner?

Idag köpte jag en ny minneskortläsare för USB 3 och den var väl snygg och så, men det lilla stativet den står på sitter enbart fast med en (klen) magnet. Den är så pass klen att man måste se till att sladden ligger rätt för att den inte ska lossna ...

Sandisk ImageMate USB 3.0_20120831.jpg

Vad har ni för bilder av prylar som är felkonstruerade eller bara dumma?
 

Helmetrock

Aktiv medlem
Ja, den kortläsaren är ju en katastrof... Jag satte fast min under skärmen med dubbelhäftande tejp, det funkade mycket bättre!
 

Osquar

Aktiv medlem
Yepp, den kortläsaren är bedrövlig till sin konstruktion! Men så här går det när designavdelningarna världen över få sitta å lattja med sina flashiga datorprogram, helt avskärmade från verkligheten...... Pajaser!!

Smart där att helt sonika slänga fjoll-ställningen å limma fast kortläsaren på/under lämpligt objekt!

/Oscar
 

afe

Aktiv medlem
Yepp, den kortläsaren är bedrövlig till sin konstruktion! Men så här går det när designavdelningarna världen över få sitta å lattja med sina flashiga datorprogram, helt avskärmade från verkligheten...... Pajaser!!

Smart där att helt sonika slänga fjoll-ställningen å limma fast kortläsaren på/under lämpligt objekt!

/Oscar
Mycket bra idé med tejpen där! Har ni inte några andra exempel på dumheter? :)
 
ANNONS