Annons

Proshop?

Produkter
(logga in för att koppla)

LostMySelf

Aktiv medlem
Någon med erfarenhet av dessa? De listar en 60D+18-55/3,5-5,6 IS för 5990kr, 1000kr billigare än alla andra.
 

Mrs C

Aktiv medlem
Ser att du inte fått något svar än. Jag tittade just på stativ och kulled hos Proshop men skulle också vilja veta om det fungerar bra att handla där. Köpte du därifrån? I så fall, fungerade det bra?
 

Kent Karlsson

Aktiv medlem
Köpte minneskort

Hejsan! Köpte ett 64 GB minneskort! Var inga problem! I alla fall inte för mig! Fick det på några dagar!
 

LostMySelf

Aktiv medlem
Ser att du inte fått något svar än. Jag tittade just på stativ och kulled hos Proshop men skulle också vilja veta om det fungerar bra att handla där. Köpte du därifrån? I så fall, fungerade det bra?
Ja jag köpte därifrån. Beställde tidigt på morgonen så paketet skickades samma dag, fick avisering dagen därpå vilket är ganska standard leveranstid nuförtiden.

Jag köpte ju en kamera och de hade bara tagit inslagningspapper runt originalförpackningen och skickat den så, det var väl det enda negativa jag kan säga om dom. Kunde väl iaf lagt förpackningen i en låda eller nåt som alla andra företag gör, de sparar kanske in pengar på detta viset.
 

Mrs C

Aktiv medlem
Jag köpte ju en kamera och de hade bara tagit inslagningspapper runt originalförpackningen och skickat den så, det var väl det enda negativa jag kan säga om dom. Kunde väl iaf lagt förpackningen i en låda eller nåt som alla andra företag gör, de sparar kanske in pengar på detta viset.
Tack snälla för den upplysningen, Inte kul om man får en defekt vara pga att de inte har en normal förpackning, vilket känns som en ganska stor risk med enbart papper runt. Kanske ska maila dem angående det och kolla om det finns andra alternativ, men som du säger det kanske är på detta de håller nere priset. I så fall betalar jaghellre lite mer någon annanstans.
 

unoengborg

Aktiv medlem
Ja jag köpte därifrån. Beställde tidigt på morgonen så paketet skickades samma dag, fick avisering dagen därpå vilket är ganska standard leveranstid nuförtiden.

Jag köpte ju en kamera och de hade bara tagit inslagningspapper runt originalförpackningen och skickat den så, det var väl det enda negativa jag kan säga om dom. Kunde väl iaf lagt förpackningen i en låda eller nåt som alla andra företag gör, de sparar kanske in pengar på detta viset.

Å andra sidan brukar orginalförpackningar för kameror vara byggda för att tåla en hel del. Känns som en rätt minimal risk.
 

Mrs C

Aktiv medlem
Å andra sidan brukar orginalförpackningar för kameror vara byggda för att tåla en hel del. Känns som en rätt minimal risk.
Vet inte hur känsligt det är med stativ och kulled, eller om det brukar komma i kartong? Om det får en smäll under transporten utan riktigt emballage, så tänker jag mig att det kanske blir skador. Men det bör väl höra kartong till iallafall. Detta är inte ett kit, utan skulle i så fall köpas var för sig, och vill inte få varje del enbartt inslagen i papper, men jag får skriva och kolla upp det. :)
 
ANNONS