Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Någon som kan fota bröllop 13/9 och 20/9?

Produkter
(logga in för att koppla)

magnusbogucki

Avslutat medlemskap
Hej,

Jag letar efter en bröllopsfotograf som kan ta över två bröllop jag skulle fota men inte nu kan göra.

Första bröllopet e den 13/9 på Blidö. 14:45-15:45.

Andra bröllopet e den 20/9 i Husby Ärlinghundra Kyrka som ligger i Märsta. Från 12:00 - 15:00.

Jag har redan priser för bröllopen men upp till er ifall ni är nöjda med den summan.

Skriv ifall du är intresserad. Visa även lite bilder ifall du har det.

MVH
Magnus
 

MWPhoto

Aktiv medlem
Magnus, är det inte tredje bröllopet nu som du har fått förhinder för. Två av dem har frågat oss, men ingen har sedan återkommit igen.
Min filosofi är dock att hellre ta på mig för lite jobb än att ta mer än vad jag klarar av.
Om de nu skulle finna någon som tar dubbla priset, står du då för skillnaden, eller hur har du tänkt? Dessutom är det ju väldigt kort varsel.
 

magnusbogucki

Avslutat medlemskap
Jo det e 2:a ggn - tyvärr så har jag fått tråkiga nyheter och måste lämna stockholm för en längre tid. Men jag har redan hittat ersättare.
 

kellton

Aktiv medlem
jag ställer gärna upp på det i Husby ärlinghundra jag är ju medlem här oxå med

Hej,

Jag letar efter en bröllopsfotograf som kan ta över två bröllop jag skulle fota men inte nu kan göra.

Första bröllopet e den 13/9 på Blidö. 14:45-15:45.

Andra bröllopet e den 20/9 i Husby Ärlinghundra Kyrka som ligger i Märsta. Från 12:00 - 15:00.

Jag har redan priser för bröllopen men upp till er ifall ni är nöjda med den summan.

Skriv ifall du är intresserad. Visa även lite bilder ifall du har det.

MVH
Magnus
hej Jag ställer mer än gärna upp o fotar bröllopet den 20/9 Finns på egen hemsida med adressen www.sostextofoto.se o tele 070 62758880 så kan du o brudparet ringa mig
 
ANNONS