Annons

Foto/fika i Göteborg

Produkter
(logga in för att koppla)

Nemesis

Aktiv medlem
Kommer att vara där vid 17 - tiden och ha med kamera och lite bilder.
Låter som jag behöver boka ett stort bord med en gång...
 

FlyerOne

Aktiv medlem
Ett bord för bara 10 pers? Du var mig en pessimist! :)

Då får jag skynda mig så att jag får en stol att sitta på. Har ju en halvkraschad rygg...
 

josefsnabb

Ny medlem
Jag får tacka för en trevlig kväll! Var första gången för min del. Kul med så stor uppslutning, att det tom blev två bord:) Snygga bilder Magnus.

/Josef
 

Nemesis

Aktiv medlem
Grymt roligt med så många intresserade och även att så många nya hittat till fikan.
Har ju fått en fråga om att flytta fikan, då det krockar med FFGs möten, men med tanke på uppslutning så ser jag inget problem med att det krockar varannan gång nu på våren. Under hösten kommer det inte att krocka.

Så till nästa gång hoppas jag att fler får med sig bilder eller böcker, roligt det med.

Så tack alla och så ses vi den 27 februari.
 

Nemesis

Aktiv medlem
Fotoutmaning hugger jag på med en gång. Så helt diktatoriskt bestämmer jag att utmaning till nästa gång är:

Vatten

Reglerna är enkla, bilden skall vara nytagen annars är det fritt.
Skriv gärna ut bilden till nästa gång...
 

Maximus3D

Aktiv medlem
Tack så mycket allihopa! men det var bara ett par snabba snapshots, inga seriösa bilder på er. :)

Tävlingar är skoj, men om man saknar möjlighet till att printa ut sina bilder hur ska man då lyckas visa upp dem ? jag tänker inte spendera flera hunda kronor på att få en bild printad någonstans bara för ett enda tillfälle, det känns som slöseri.

/ Magnus
 

Ibis

Aktiv medlem
Fotoutmaning hugger jag på med en gång. Så helt diktatoriskt bestämmer jag att utmaning till nästa gång är:

Vatten

Reglerna är enkla, bilden skall vara nytagen annars är det fritt.
Skriv gärna ut bilden till nästa gång...
Diktatoriskt är ibland alldeles utmärkt. Jag ordnar fram en bild på temat vatten till nästa träff!
 

Narannie

Medlem
Jag kommer tyvärr inte att kunna komma nästa gång. Jag och en vän råkade komma över biljetter till Göteborg Horse Show just den dagen. :) Men ni får ha det så trevligt!!
 

Maximus3D

Aktiv medlem
Precis som Annie så kommer jag också att vara frånvarande nästa vecka på grund av Gothenburg Horse Show som jag ska plåta då. Men ni andra får ha det så kul på fotofikat. :)

/ Magnus
 

Narannie

Medlem
Magnus: vad är det för regler som gäller där? Vet du det? Funderar på att ta med kameran men jag vet inte om det är tillåtet :) Men det kanske är ok så länge man inte använder blixt?

Någon som ska ut och gå imorgon? På fotopromenaden i stan. Jag ska i alla fall dit har jag tänkt.
 
ANNONS