Fotosidans Forum > Annat > Övrigt om foto > Säljer ni bilder för publicering på privata hemsidor och hur tar ni betalt då?

Besvara

Ämnesverktyg Betygsätt ämne
Gammal 2005-10-24, 08:53
-Catherine-

growingart.se skrev:
Ert nya fritidsintresse i familjen kan vara att gå på hästevenemang och katt- och hundutställningar... :D
Haha, ja den dagen jag får med mig man & barn samtidigt som min kamera...hihi, det vore ju ngt att sträva efter. Dock tror jag aldrig det kommmer slå in. Men tanken var ju iaf god.

Fota hästar jag jag faktiskt gjort ett par ggr, så den idén är inte dum. Katter däremot har jag inte vågat mig på, jag tror det är rätt svårt.

/C
Gammal 2005-10-24, 08:58
growingart.se

-Catherine- skrev:
Haha, ja den dagen jag får med mig man & barn samtidigt som min kamera...hihi, det vore ju ngt att sträva efter. Dock tror jag aldrig det kommmer slå in. Men tanken var ju iaf god.

Fota hästar jag jag faktiskt gjort ett par ggr, så den idén är inte dum. Katter däremot har jag inte vågat mig på, jag tror det är rätt svårt.

/C
Om mannen är intresserad av motorsport så kan du ju göra ett par utflykter till sådana evenemang... så kanske hans vilja ökar när du föreslår en utställning, och på vägen hem så storhandlar ni ("för det måste ju göras ändå")...
Besvara

Bokmärken

Ämnesverktyg
Betygsätt det här ämnet
Betygsätt det här ämnet:

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:01.

Elinchrom ELM8