Annons

Stabilisering i hus vs objektiv

Produkter
(logga in för att koppla)

PMD

Aktiv medlem
Visst är det en brist att det inte finns ljusstarka kortare telen med stabilisering, det är en stor viktig grupp utan stabilisering alls, och då är det en stor fördel med stabilisering inbyggt i kameran såklart. Stabiliseringen anses dock av många inte vara den viktigaste egenskapen vid val av kameramärke, eller så kände man inte till fakta när man valde system och ser ingen anledning att byta för den skull om man redan börjat bygga på med objektiv och andra tillbehör.
Eller så fanns det ingen kamera med bildstabilisering inbyggd i kamerahuset när man valde system.
 

PMD

Aktiv medlem
Panamoz

Hursomhelst gick inte beställingen igenom för att websiten kunde inte räkna ut fraktkostnad till Sverige. Ska kontakta dem och kolla, kan återkomma här när jag får svar.
Berätta gärna hur det går. Du kan väl hålla oss underättade hela vägen, om du lyckas göra en beställning. Priserna är ju tillräckligt låga för att jag kan tänka mig att stå ut med Panamoz egen garanti (som ju gör en reklamation rätt mycket struligare) istället för tillverkarens garanti.
Ursäkta tjatandet, men jag är väldigt nyfiken på hur det går. Har Panamoz svarat än?

(Jag är sugen på att handla av dem, men vill förstås gärna att någon annan testar först. :)
 
ANNONS