Annons

Förnyelse av plusmedlemskap

Produkter
(logga in för att koppla)

skarsfjall

Aktiv medlem
Jag hittar inget alternativ för att förlänga mitt plusmedlemskap (som gick ut för några dagar sedan utan något meddelande), i butiken är det bara alternativ som inkluderar tidningen som har en köp-knapp.
 

ztenlund

Aktiv medlem
Jag ser medlemskap, medlemskap+tidning och lägg till tidning till medlemskap. Däremot så är det nu åter så att det inte går att göra ett jota utan att ange personnummer hos Klarna, så den som inte vill göra det eller bor utanför Sverige göre sig icke besvär.

(Rea-bannern upptill på sidan buggar dessutom på en del håll på sidan i Firefox, bl a i forumet. Platsen där den ligger ovanför "menyraden" hänger med som ett tomt utrymme på sidan när man rullar ned.)
 

skarsfjall

Aktiv medlem
Om jag inte är inloggad får jag fram köp-knappen på alternativet plusmedlemskap, men när jag trycker på den uppmanas jag att logga in och när jag då går till varukorgen får jag beskedet "varukorgen innehåller en produkt du inte kan beställa, du har redan utnyttjat detta en gång".
Det verkar bli ett moment 22 i systemet (förmodligen en konflikt beroende på rabatterbjudandet), så jag får kanske vara "vanlig" medlem till månadsskiftet innan det går att förnya plusmedlemskapet.
 

jag&bilden

Aktiv medlem
Som icke inloggad kan jag lägga till Plus. Därefter måste jag logga in för att genomföra köpet och tvingas ange personnummer.

Längre än så vill jag inte och avbryter.
 

PMD

Aktiv medlem
Mitt plusmedlemsskap gäller till 2018-11-28 och enligt min medlemssida förnyas det då automatiskt 12 månader.

Frågan är då om jag automatiskt får november-rabatten.

Men den knivigaste frågan är hur jag betalar förnyelsen.

Kan någon från redaktionen upplysa oss?
 

SansSerif

Medlem
Mitt plusmedlemsskap gäller till 2018-11-28 och enligt min medlemssida förnyas det då automatiskt 12 månader.

Frågan är då om jag automatiskt får november-rabatten.

Men den knivigaste frågan är hur jag betalar förnyelsen.

Kan någon från redaktionen upplysa oss?
Jag undrar samma sak. Kanske man ska säga upp sitt medlemskap och prenumeration nu för att få rabatt?
 

PMD

Aktiv medlem
Efter ett tips i en annan tråd hittade jag en knapp på min medlemssida som jag kunde klicka på för att säga upp den löpande prenumerationen.

Sen gick jag till Fotosidans sida om rabatterade medlemserbjudanden och tecknade en ny prenumeration med 50% rabatt.
 
ANNONS