Annons

gråimport?

Produkter
(logga in för att koppla)

Rosse

Avslutat medlemskap
Var handlar du nytt för 21 k + moms?
Vad jag gissar att Stefan menar eller vad åtminstone jag menar är att om kameran börjar rassla efter 50 exponeringar så kmr du att få hosta upp mer pengar och kameran för 21+moms kostar dig 30K+ i slutändan eftersom garantierna troligen inte gäller. då har du ju lagt lika mkt som på en ny ;)
Men den kan ju åxå hålla livet ut..

Lycka till!
 

iSolen.se

Guest
Vad jag gissar att Stefan menar eller vad åtminstone jag menar är att om kameran börjar rassla efter 50 exponeringar så kmr du att få hosta upp mer pengar och kameran för 21+moms kostar dig 30K+ i slutändan eftersom garantierna troligen inte gäller. då har du ju lagt lika mkt som på en ny ;)
Men den kan ju åxå hålla livet ut..

Lycka till!
Nej han tänkte bara inte på att för de som driver verksamhet gör avsaknad av momskvitto prylarna 25% dyrare eftersom det inte går att kvitta momsen. Samma problem f ö med E-infinity, man får inget momskvitto.
 

da vinci

Aktiv medlem
Se inlägg #9.

Jag tycker nog att det borde vara bättre att köpa en helt ny kamera för cirka 24000 kr än ett demoexemplar för 26000 kr.
Jag har bokat en hos kameradoktorn, 27,5k + moms

Betalar imorgon enligt överenskommelse, ville dock boka idag för 5000kr rabatt.
Jag orkade inte chansa på begagnad med tillkommande strul.

jag måste dock bestämma mig imorgon kl 1000, så fler input om jag ska köpa någon annan stans?
 
Senast ändrad:
ANNONS