Annons

Äntligen Nikon D800

Falumas

Aktiv medlem
En D800 och en snickers? Ojojojoj, ni småpojkar är lättroade, får väl gratulera. Själv sitter jag med grejer som kräver en man med hår på bröstet.
Har man en D800 klarar man sig bra utan hår på bröstet. Tar dock hellre en Norrlands än en snickers.

Hur kompenserar man taskig upplösning och dålig DR med hår på bröstet?

/Karl
 

phool

Aktiv medlem
Har man en D800 klarar man sig bra utan hår på bröstet. Tar dock hellre en Norrlands än en snickers.

Hur kompenserar man taskig upplösning och dålig DR med hår på bröstet?

/Karl
Vet inte riktigt vad du pratar om, förstår inte bäbisspråk. Men jag kan köpa godis åt dig på lördag.
 

Helmetrock

Aktiv medlem
En D800 och en snickers? Ojojojoj, ni småpojkar är lättroade, får väl gratulera. Själv sitter jag med grejer som kräver en man med hår på bröstet.
Nja, det är väl snarare så att med en D800 behöver man inte trösta sig med öl ;-)

(Ok, jag är faktiskt ledsen att du skaffade en 5D3, hade du stannat hos Nikon hade Canonsidan inte haft en chans i debatterna ;-)
 

phool

Aktiv medlem
Nja, det är väl snarare så att med en D800 behöver man inte trösta sig med öl ;-)

(Ok, jag är faktiskt ledsen att du skaffade en 5D3, hade du stannat hos Nikon hade Canonsidan inte haft en chans i debatterna ;-)
Men öl är gott =) Jag har en fot på varje sida ju, men just nu är Nikonpojkarna så elaka och bara steker mig =( Så fort jag hoppar in i tråden för att göra ett trevligt inlägg så hoppar nån på mig =/ jag är en känslig själ som blir ledsen ibland. Därför jag håller mig borta från tråden och gör ett inlägg bara när jag har nåt vettigt att komma med.
 
ANNONS