Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fotouppgift och diskussion i Stockholm

Produkter
(logga in för att koppla)

levitte

Aktiv medlem
Påminnelse

Nästa träff blir tisdag 22 januari kl 18.00Café Avenyn på Kungsgatan.
Inget specifikt tema den här gången, men ta gärna med nån favoritbild eller tre, eller en annan fotografs bild som ni finner inspirerande.

Mvh,
Richard
 

od_foto

Aktiv medlem
Jag fastnade på jobbet, men hade ju å andra sidan inte lovat något. Hoppas övriga dök upp i alla fall. Hoppas få höra en utvärdering om nya konceptet med inspirationsbilder.
 

levitte

Aktiv medlem
Vi har pratat en del om hur vi formulerar oss och hur det kan bli en stötesten för de som helt enkelt vill haka på en träff och känna sig för. Vidare har vi pratat om att kunna ha aktiviteter utanför själva träffarna, andra dagar lite då och då. Alla verkar också gilla tanken att skapa en ny tråd som heter "Caféfotograferna", där det kommer att skrivas lite mer våra tankar framåt. Jag har nyss lagt ut en text för påseende på facebook-gruppen (https://www.facebook.com/groups/174801315988881/permalink/229694150499597/).

Jacob, som var med för första gången, påpekade att det fanns de som behöver lite extra framförhållning, i varje fall gällande träffarna, så följande datum är de jag kommer att föreslå (de är var 20e dag från och med i år till slutet av maj):

mån 11/2
sön 3/3
lör 23/3
fre 12/4
tor 2/5
ons 22/5

Mvh,
Richard
 

Fjellreven

Aktiv medlem
Vi har pratat en del om hur vi formulerar oss och hur det kan bli en stötesten för de som helt enkelt vill haka på en träff och känna sig för. Vidare har vi pratat om att kunna ha aktiviteter utanför själva träffarna, andra dagar lite då och då. Alla verkar också gilla tanken att skapa en ny tråd som heter "Caféfotograferna", där det kommer att skrivas lite mer våra tankar framåt. Jag har nyss lagt ut en text för påseende på facebook-gruppen (https://www.facebook.com/groups/174801315988881/permalink/229694150499597/).

Jacob, som var med för första gången, påpekade att det fanns de som behöver lite extra framförhållning, i varje fall gällande träffarna, så följande datum är de jag kommer att föreslå (de är var 20e dag från och med i år till slutet av maj):

mån 11/2
sön 3/3
lör 23/3
fre 12/4
tor 2/5
ons 22/5

Mvh,
Richard
Detta låter bra tycker jag! Jag har velat haka på ett bra tag nu, MEN, jag har (utan att överdriva) varit uppbokad varje gång det senaste halvåret på de bestämda datumen =/

Sedan har jag inte riktigt förstått upplägget. När ni ses, träffas ni och går runt och fotograferar eller sitter ni ner och pratar/visar era senaste alster?

Kan man få en liten förklaring om hur det brukar gå till?

Mvh
 
ANNONS