Annons

Fotoutflykt 2014

Produkter
(logga in för att koppla)

JSL

Aktiv medlem
Tjena!

Är rätt taggad att sticka ut och fotografera i Stockholm/Uppsala eller dess omgivning. Ser gärna att man ta en helgdag, om planeringsambitionen är hög eller resan lång kanske med övernattning.

Öppen för förslag, men behöver komma ut och fotografera lite mer, kom med förslag. Kan tänka mig allt från kvällsbilder i Stockholm till vad som helst. Skulle gärna ta en sväng till Landsort innan isen är borta.
 

revox

Aktiv medlem
Jag skulle gärna vilja komma ut och fota mer natur! Har varit lite väl lat på sistone...
Har bil också om det skulle behövas (dock vansinnigt obekväm ;))
 

JSL

Aktiv medlem
Kul,

Jag har också något man kan åka med, ett år till i alla fall ;)

Några förslag på ställen är

Landsort
Tyresta
Angarn

Eller har du något annat? Alternativt kan man åka till någon strand, is vatten är kanske sista chansen nu..och då är kanske

Ekerö
Dalarö
Nynäshamn

eller något annat skoj intressant?
 

revox

Aktiv medlem
Tror dina första tre förslag lockar lite mer, speciellt landsort. Men det spelar egentligen inte så stor roll vilket det blir för min del!

Kan söndag funka?
 

JSL

Aktiv medlem
Hej,

Har haft rätt mycket att göra i veckan och helgen.

Vad säger du om att boka in något 5-6 april, typ lördag morgon och framåt under dagen, jag ska kolla om det finns andra som också är intresserade.
 

revox

Aktiv medlem
Hej,

Jag åker gärna ut imorgon om det funkar?
(Dock vet jag inte om jag klarar att komma upp till soluppgången... :) )
 

revox

Aktiv medlem
Gärna till tyresta för min del (har aldrig varit där).

Men jag är öppen för andra förslag också.

Skall vi satsa på att vara där runt 17? Och hur tar vi oss dit? (Jag har bil och utgår från Kista, men bilen tar bara två personer)
 

JSL

Aktiv medlem
Gärna till tyresta för min del (har aldrig varit där).

Men jag är öppen för andra förslag också.

Skall vi satsa på att vara där runt 17? Och hur tar vi oss dit? (Jag har bil och utgår från Kista, men bilen tar bara två personer)
Tyresta blir bra!

Det finns några olika ingångar där.
Ska kolla i min bok så återkommer jag, vi ses där.
Jag kan också ta med någon till om intresse finns.
 

JSL

Aktiv medlem
Tyresta blir bra!

Det finns några olika ingångar där.
Ska kolla i min bok så återkommer jag, vi ses där.
Jag kan också ta med någon till om intresse finns.

Ska vi ses vid Tyresta nationalpark då vid 1700 så hinner man kolla runt lite innan?

Nås på 0706305505 om någon annan vill haka på.

Hälsningar

Johnny
 

revox

Aktiv medlem
Det blev en trevlig promenad runt en del av tyresta igår!
Solnedgången uteblev dock p.g.a. moln... och jag lyckades inte få några andra vettiga bilder.

Fick iaf några närbilder av en hungrig and genom att lägga lite bröd i motljusskyddet :)
 

Bilagor

ANNONS