Annons

Leverantör av tackkort

Produkter
(logga in för att koppla)

pemrby

Aktiv medlem
Hej! Någon som kan rekommendera någon som printar tackkort (och säljer komplett med kuvert) av högsta kvalitet? Att framkalla vanliga bilder och sätta i konvolut blir gärna lite tråkigt och att printa på fine art papper och köpa schyssta kuvert i bokhandeln blir för dyrt.... Några ideer?
 

Naladia

Ny medlem
Hej! Någon som kan rekommendera någon som printar tackkort (och säljer komplett med kuvert) av högsta kvalitet? Att framkalla vanliga bilder och sätta i konvolut blir gärna lite tråkigt och att printa på fine art papper och köpa schyssta kuvert i bokhandeln blir för dyrt.... Några ideer?
Vet inte riktigt vad du söker, men checka in https://www.colourpicture.se/
De har alla sorters kort med eget tryck och grejer!
Fick själv rekommendationen från ett annat forum, de levererar fort och man väljer själv leveransdag...
 

PMD

Aktiv medlem
Jo, jag vet att en del gärna vill skicka tackkort i kuvert, men frågan är hur mycket man ska kosta på ett tackkort som kommer att kastas eller förvaras för evigt i en byrålåda när det är läst.

Poängen med att skicka ett tackkort är väl att visa att man har uppskattat något, och då är det själva uppskattningen som är viktig, tycker jag, och kanske mindre hur påkostat kortet är.
 

Bee

Aktiv medlem
Jag föreslår Crimson, www.crimson. Jag använder dom när mina kunder vill ha tackkort, m.m. Dom har även kuvert och kvalitén är väldigt bra. //Bee
 
ANNONS