Annons

Problem att logga in på hotmail

Produkter
(logga in för att koppla)

Graal

Avslutat medlemskap
Är det bara jag som har problem att logga in på hotmail? Har varit så sedan igår. Jag kommer inte åt min e-post vilket är frustrerande. Kanske fler som har samma problem. Jag bytte nyss till hotmail då det var problem med min gamla e-post. Måste jag byta till något anna igen, eller är det bara något tillfälligt krångel med msn? Tydligen har de gjort några förändringar för på sidan står det "nya hotmail".
 

White and Black

Avslutat medlemskap
Det är kanske icke så hot där du bor nu...... ;-)

Tja; hotmail kan vara "off" t.o.f. några gånger i veckan, men som oftast bara nå'n kort stund.

Jag har inte hatt några problem sensta dagarna.....
 

David G

Aktiv medlem
Min mamma hadde problem med sin relativt nya (i år) hotmail adress igår men nu funkar det. Själv hadde jag inga problem.
 

Graal

Avslutat medlemskap
Det är inga problem att komma in på msn-sidan. Men när man sedan går in på hotmail-länkarna därifrån fungerar det inte. Inte heller går det att komma in på windws live support (skulle se om jag kunde få hjälp därifrån).
 

Graal

Avslutat medlemskap
Har nu hört att flera i samhället som har samma internetleverantör här (bredbandsbolaget) har samma fel som jag. Ska prova på jobbet i morgon (som har annan leverantör) och se om det fungerar där.
 

David G

Aktiv medlem
Vi kör ju båda "Windows Live Mail" som epost-program till våra hotmail-konton, men jag testade nu med att logga in på webben http://hotmail.com och det funkade bra där med.

live.com funkar också.

Riktigt vad skillnaden är mellan länkarna "Hotmail" och "Nya hotmail" som finns på msn.se vet jag inte, kommer till min inkorg med båda, bara att man kommer till nån iformations sida om Nya hotmail först om man trycker på nya hotmail-länken.


Edit: jo jag har ju telia så det kan ju då tänkas att det är just din operatör då som har nåt skumt fel.
 
Det verkar med störst sannolikhet som att det är bredbandsbolagets kunder som har problem att komma åt Hotmail etc. Har varit nere ett par dagar men det funkar väl så småningom igen!

Detta är inte första gången BBB;s kunder drabbas av liknande händelser om jag förstått det hela rätt
 

Tissan-68

Ny medlem
Hejsan!

Är det bara jag som har problem att logga in på hotmail? Har varit så sedan igår. Jag kommer inte åt min e-post vilket är frustrerande. Kanske fler som har samma problem. Jag bytte nyss till hotmail då det var problem med min gamla e-post. Måste jag byta till något anna igen, eller är det bara något tillfälligt krångel med msn? Tydligen har de gjort några förändringar för på sidan står det "nya hotmail".
Kommer inte heller åt min e-mail på hotmailen. Det har strulat ca 2 veckor. Det står att det är fel på sidan.... Hur/vem fixar????
 

David G

Aktiv medlem
Vet inte om det har nåt med det att göra men jag fick väldigt mystiska felmedelanden om ceritfikat och sidan kunde inte visas. Det hela berodde på att jag råkat nollställa klockan i datorn.
 
ANNONS