Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Sidvisningarna verkar inte stämma.

Produkter
(logga in för att koppla)

Regulusphoto

Avslutat medlemskap
Hej,

På min hemsida som är skapad på Weebly (www.weebly.com) har jag några olika räknare som ser hur många sidvisningar jag har.

Weebly själva säger att min sida visas 200-400 gånger/dagen, en "Flagcounter" (www.flagcounter.com) , säger att min sida visas ca. 100 gånger/dagen och min "Fotobloggar-banner" (www.omdigitalkameror.se/fotobloggar) säger att min sida visas ca. 20 gånger/dagen. Ovanstående är alla räknade i sidvisningar, inte unika besökare.

Att weebly säger att jag har flest är inte konstigt, den räknar på alla mina "sidor" på hemsidan, inte bara bloggen som flagcountern och fotobloggar-bannern, men att det skulle bli 10-20 gånger fler än fotobloggar-bannern känns överdrivet?

Hur kan det se ut så? Finns det någon siffra jag kan lita på?


mvh,

Sander Broström
 

pkorkala

Medlem
Lägg in Google Analytics istället, där får du pålitlig och riktigt bra statistik - inte bara en räknare.

Och gratis är det dessutom! Inte alls svårt att komma igång med heller.

/Peter
 
ANNONS