Annons

"KAMDA . SE" några erfarenheter?

Produkter
(logga in för att koppla)

Heimerdinger

Aktiv medlem
Får väldigt mycket reklam från den sidan och tycker att många priser känns ganska tilltalande :)
Aldrig hört om den förut, någon som handlat där och har några erfarenheter?
 

Mirc

Aktiv medlem
Jag handlar ganska ofta av dem, de har stort urval på mindre ”braohagrejor” stepringar m.m. Snabba leveranser inga problem att byta när jag beställt fel. Har väl sammanlagt gjort 10-15 inköp problemfritt.
Hälsningar Marie
 

PMD

Aktiv medlem
Snabbt och enkelt.

Jag har handlat en gång av Kamda. Det fungerade mycket bra och frakten var gratis. Det senare kanske var beroende på vad grunkan kostade.
 

Calle S

Aktiv medlem
Skribent
Butiken ligger i Norrköping och har öppet några timmar i veckan. Jag har handlat lite småpryttlar där, fungerat bra.
 

PeterWem

Aktiv medlem
10% rabatt i dag med BLACK2019 som rabattkod. Det blev ett batteri till min Mavic och motljusskydd. Hoppas Jupio håller bättre än DJI:s egna.
 

martley

Aktiv medlem
Jag har handlat där ett par gånger, dock inget fotorelaterat. Jag har inget att klaga på i alla fall. Smidig betalningsrutin med många betalningsalternativ, snabb leverans. Jag har inte haft anledning att göra reklamationer, så den rutinen kan jag inte bedöma.
 

joakim d

Aktiv medlem
Jag är emot politik i opolitiska forum så därav så nämner jag inte vad för politisk åsikt det rör sig om utan endast att jag av princip tar avstånd från personer, företag eller andra som blandar in politik som jag tycker är fel.
Ämnet handlar om enligt ovan om "erfarenheter", jag delade min erfarenhet.
Men om du inte talar om vad det gäller så hade det väl varit lika bra att inte säga någonting, det här blir ju bara någon form av flummig ryktesspridning. Du borde ju åtminstone klargöra på vilket sätt ägaren blandat in politik.
 

Michael Johansson

Aktiv medlem
Konstigt att någon som säger sig vara emot politik i opolitiska forum börjar blanda in politik i tråden genom sitt egna inlägg. En förklaring vore lämpligt och önskvärt.
 

Snuddas

Aktiv medlem
Jag är emot politik i opolitiska forum så därav så nämner jag inte vad för politisk åsikt det rör sig om utan endast att jag av princip tar avstånd från personer, företag eller andra som blandar in politik som jag tycker är fel.
Ämnet handlar om enligt ovan om "erfarenheter", jag delade min erfarenhet.
Vad är det för erfarenheter som du delar? Om det inte handlar om FOTO hör det troligen inte hemma i detta forum!
 

lindov

Medlem
Jag ber om ursäkt för ni tycker uppenbart att jag gjorde fel. Jag löser det genom att radera mina inlägg så avslutar vi denna diskussion. Locket på. ;)
 
ANNONS