Annons

Volentäristiskt(Frivilligt) Bildredigerande - Hjälp till den okunnige

Produkter
(logga in för att koppla)

illimbius

Ny medlem
Hej, har en bild som jag skulle vilja redigera bakgrunden till (Flower Power) och kanske göra något roligt av tröjan också(Alternativt baka in den i bakgrunden.. Försökt göra bakgrunden transparant i lunapic.com(gratis transparant redigerare) för att underlätta redigeraren men det blev inge bra =/ vill inte betala för photoshop och tänker inte riskera problem med lagen för att tanka vet att d finns gratis alternativ dock är jag inte insatt och har förmodligen inte tålamodet att lära mej just nu så sulle JÄtteJÄRNA bli gla' om nån Jör-det-åt-mig^^
❤ 💛 💚 💙 💜 💟 ☮
kim
 

Bilagor

illimbius

Ny medlem
jo ja vet att d finns men gjorde en request här för nåra år sen om att jöra om mina päron ti två clowner tänkte att d kanske fanns en redigeringssugen klipp-å-klistra där ute som kan jöra d åt mej ijen då jag vet att d inte tar allt för lång tid att jö och jälpen skulle VERKLIEN VA UPPSKATTAD!!! >^.^
❤ 💛 💚 💙 💜 💟 ☮
 

illimbius

Ny medlem
Du kan testa Gimp, det är lagligt gratis och finns till alla vanliga operativsystem.
a du ja tänkte faktist je d en channgs nu, jillade inte namnet förut bara.. problemet ÄR jag har fuckat upp datorn så d går inte att installera något(UTAN något sk "Smart card") längre. Win 8.1, sulle testa logga in på skype appen en dag och jag installerade något sorts allomfattande windows barriär.. har fundrerat på att ta datorn till fixare då jag redan provat flertal guider att lösa problemet själv men utan lycka vill dock inte betala mer än 3-400 då datorn kostande 4000 för drygt 3 år sen och funderar på att skaffa ny. noterar även att d inte gå att logga in på skype längre heller o_o
 
ANNONS