Annons

Foto -Sthlm - Gamla stan - 9 Sept.

Produkter
(logga in för att koppla)

Henrik-f

Medlem
Fotografera i Stockholm(gamla stan)

Kommer ta med stativ o kamera på resan ..
Hinner med 3-4H innan jag reser hem till Norr..

Tid vid ca 18.00..

Mee <-- Sthlm nuub .. ;-)
 

leoni72

Aktiv medlem
Hej Henrik!

En fråga bara. Du menar alltså den 9:e september? Om 1½ vecka? Du har lång framförhållning iaf! ;)

Jag återkommer om besked...om jag inte glömmer bort det? ;) Du få ta en påminnelsetråd.

Hörs! :)

/Tina
 

Henrik-f

Medlem
Hej hej .. jo det kanske det är men .. eftersom jag normalt slänger mig i Nordliga Norrland så råkar ett planerat möte i Sthlm vara den dagen.. med sen hemresa :-9
Därav framförhållningen .. heheh
 

mohei

Aktiv medlem
Gamla stan i kvällsljus är ju aldrig fel. :)
Skriver upp i almanackan så får vädret avgöra. Min kamera är inte vädertätad. ;-)
 

quarc

Aktiv medlem
Kom på att 9:e är imorgon, så dags att lyfta tråden så den inte glöms bort. Som det ser ut så är jag på imorgon, skall bara komma ihåg stativet imorgon bitti (kameran är ju alltid med :)
 

Henrik-f

Medlem
Jepp.. blir lite stativ action .. ;-9

Har kollat tiderna och jag måste vända åter vid ca 21.00 men några timmar skall nog hinnas.
Jag skulle vilja veta en bra plats "som är lätt att hitta till" där vi kan mötas upp .. förslag ?

I övrigt är ryggan packad och kameran laddad :)
För enkelhet så kan ni sms / ringa till mig om det är något ..070-632 88 89.
 

quarc

Aktiv medlem
det framgår inte hur du anländer, men många kommer säkert med tåg eller tunnelbana, så ringen på Centralen kanske? Nära promenad till gamla stan därifrån. Ett annat alternativ är Slussen, så kommer man in in stan från andra hållet. Båda funkar bra för mig.
 

Soldyrkare

Aktiv medlem
Jag promenerar ogärna till t-centralen från medis, men kan gärna mötas i gamla stan där vi ändå tänkt fotografera. Ska vi ses precis utanför uppgången från t-banan dvs ovanför trappan vid gamla stan?

Ni andra kanske vill mötas upp tidigare vid centralen.

P.s. Slussen fungerar också, om någon vill mötas där innan eller hur tänker vi?
 

mohei

Aktiv medlem
Jag måste tyvärr hoppa av pga envis förkylning som inte vill släppa greppet om mig.
Ha det så trevligt ikväll. :)
 

BJOJOH

Aktiv medlem
Mutter...

Datorstrul gör att jag inte kan hantera bilderna så de kommer upp när de kommer.

Tack i alla fall för en trevlig fotokväll!
 
ANNONS