Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Deadline

Produkter
(logga in för att koppla)

Lovsjung

Medlem
Jag tänkte ladda upp bilder till två kategorier iadg som är deadline. Och jag trodde ju då att idag skulle vara sista dagen det funkade men det verkar vara för sent? Borde det inte gå tills imorgon?
 

ztenlund

Aktiv medlem
Det var öppet förut idag såg jag, men tydligen har de fimpat dem nu.
I min värld betyder 1:a mars utan tidsangivelse att man håller öppet till midnatt, men så tydligen inte FS redaktion. Inte för att jag bryr mig egentligen, men ändå.
 

Eric Hale

Aktiv medlem
Jag håller med, hade också tänkt ladda upp när jag till min stora besvikelse upptäckte att det var stängt... Dålig stil FS!
 

erik

Designansvarig
Forumpersonal
Stängning av pooler

Vi stängde poolerna för tidigt vilket vissa har reagerat på, och med all rätt. Vi kommer att öppna poolerna hela dagen måndag den 7 mars som kompensation och välkomnar er som inte hann ladda upp att ladda upp då.

Vänligen,
Erik
 

Eric Hale

Aktiv medlem
Vi stängde poolerna för tidigt vilket vissa har reagerat på, och med all rätt. Vi kommer att öppna poolerna hela dagen måndag den 7 mars som kompensation och välkomnar er som inte hann ladda upp att ladda upp då.

Vänligen,
Erik
Heder åt er, tack för det!

Hälsningar,

Eric
 
ANNONS