Annons

Portfolion

Produkter
(logga in för att koppla)

Khalad

Aktiv medlem
Har börjat uppdatera min portfolio, önskar kommentarer till följande:
1 Hur får jag större tumnaglar i min portfoliolista? Väljer jag små är dom pyttesmå, det som är bra är att hela beskrivningarna kommer med
2 Väljer jag stora ikoner i portfoliolistan kommer bara första raden av beskrivningarna med. Dessutom får jag bara två kolumner av ikoner, ser att andra fotografer kan ha fyra. Hur ändrar jag antalet kolumner?
3 Efter varje ändring måste jag ju trycka på Spara-knappen, varför ligger knappen Ta bort portfolion precis intill. En liten miss med musen vid knapptryckningen så har jag tagit bort portfolion i stället för att spara den.
 

Khalad

Aktiv medlem
Hej! Kikat över 1 och 2! Kolla om det inte ser bättre ut nu!
Hej David, osäker på om jag kan se någon skillnad men tack för att du försökt!. Jag har tv bestämt mig för stora ikoner utan beskrivningar i portfoliolistan,, det räcker med namnen där, beskrivningarna kommer ju varje gång jag öppnar ett album.
Däremot är jag väldigt nyfiken på det här med knappen Ta bort min portfolio, kan inte den flyttas bort ordentligt från sparaknappen? Som äldre har jag inte samma precision i musrörelserna som jag haft och det händer ofta att jag klickar fel i andra sammanhang. Gör jag det här är det ju lirte ödesdigert, det är mkt jobb att göra en portfolio med lite mer innehåll.
Med vänliga hälsningar/ Björn T
 
ANNONS