Annons

Påskkäringar - bokprojekt

Produkter
(logga in för att koppla)

lottawe

Aktiv medlem
Och det var allt just nu iaf. Har inte redigerat dem speciellt utan mest bara öppnat och ställt nivåer/usm. De är säkert inte mycket att ha annat än i mitt familjealbum ändå och det hinner jag med senare..

Hoppas du fick många bra bilder i Åmåls parad Fredrik!
 

lottawe

Aktiv medlem
En till förresten..

(Sen finns nog typ 140-200 negativ från de senaste fyra åren. Kan skanna om det är något specifikt du är ute efter och om något typ sånt finns bland dem.)
 

Bilagor

lottawe

Aktiv medlem
Förresten fins det en typ av bilder som är omöjliga att få till utan att arrangera. Skulle nog behöva vara spöke så man kunde både gå och fota genom väggar isf.. Exempel nedan på ordinär händelse, (men dörren sitter ju tyvärr alltid på väggen.) Någon som lyckas med såna?


(Inser fö att färgerna är rent för djävliga i bilderna nu när jag vaknade till vid rätt skärm. Fast jag har inte vett att skämmas för såna petitesser som ju ändå går lätt att fixa när de väl upptäckts..))
 

Bilagor

Nikonetha

Aktiv medlem
Här kommer en relativt gammal påskkärring när hon var en liten stollig påskkärring.. tyvärr är väl inte kortkvaliteten den allra bästa.. men är en gammal instamatickamera som har använts.. om nu någon kommer ihåg dom
 

Bilagor

ANNONS