Annons

NU vs DÅ på FS

Produkter
(logga in för att koppla)

Palletheking

Aktiv medlem
Det sker inte ”bara sådär” utan på god grund. Såvitt jag vet har bara en medlem blivit permanent avstängd och det är inte Kim Wallung.
Ja men det var ju han som kunde så mycket kring tekniken. han bytte väl alias och trixade för att komma med igen. Initialerna MR om jag inte har fel. Duktig men kunde vara rätt tjafsig
 

Palletheking

Aktiv medlem
Jag tror att de övriga sociala forumen konkurrerar rätt mycket. man hinner ju inte vara aktiv överallt. Själv har jag blivit en FB och Instagram-fanatiker
 

jonas18z

Avslutat medlemskap
Förklaringen är att det mesta på Fotosidan är egenutvecklat, men inte forumet.
Håller med föregående talare att använda forumet mer. Nyhetsartiklar är ju ett extremt bra exempel där borde man använda forumet istället för någon B-lösning, har alltid undrat detta.

Tycker fotosidan borde kolla på sweclockers, på många punkter.
Forumet är basen för hela sidan. Det finns gallerier osv men bygger på forumet osv.

Tycker det finns många delar av fotosidan som känns lapptäcke, vissa saker är ej bygg för mobil, många ikoner och grafik är lågupplösta,

Fårstårb också att det kostar att utveckla saker men känner att fotosidan. Inte hängt med de senaste ärren, design, funktioner, ux osv
 

iSolen.se

Guest
Håller med föregående talare att använda forumet mer. Nyhetsartiklar är ju ett extremt bra exempel där borde man använda forumet istället för någon B-lösning, har alltid undrat detta.

Tycker fotosidan borde kolla på sweclockers, på många punkter.
Forumet är basen för hela sidan. Det finns gallerier osv men bygger på forumet osv.

Tycker det finns många delar av fotosidan som känns lapptäcke, vissa saker är ej bygg för mobil, många ikoner och grafik är lågupplösta,

Fårstårb också att det kostar att utveckla saker men känner att fotosidan. Inte hängt med de senaste ärren, design, funktioner, ux osv
Jo det borde gå att integrera, forumformen är så mycket livligare.

Har själv byggt några forum genom åren, det är inte rocket science, men det är lite bök att integrera om det inte är ens egen kod.
 

iSolen.se

Guest
Yeah sure! Vad menar du?! Funderar på om du verkligen kan vara sann. Varför skulle just tjejer/kvinnor klaga? Nu får du vänligen förklara dig!
Nej det syftade jag inte alls på. Tjejer är väldigt välkomna, de skriver alldeles för lite. Skulle de mot förmodan klaga gör det inte mig något bara de skriver.
 

nonno

Aktiv medlem
Nej det syftade jag inte alls på. Tjejer är väldigt välkomna, de skriver alldeles för lite. Skulle de mot förmodan klaga gör det inte mig något bara de skriver.
Det är ju så lätt att missförstå, och här kan jag ha gjort det. I så fall ber jag om ursäkt.
Fortfarande är jag dock nyfiken på vilka du menar klagar?
 

afe

Aktiv medlem
Ola har sedan flera år en privat vendetta med en annan medlem, och han tar alla chanser att föra fram det i trådarna. (Och nej, Risedal är inte inblandad.)

Risedal fick flera varningar ATT han skulle bli permanent avstängd om han inte ändrade beteende, vilket inte skedde. Alltså är han permanent avstängd och lär så förbli.
 

ztenlund

Aktiv medlem
Inte alls, det iSolen.se skrev var att de (kvinnorna) förutom att ha bättre saker för sig än att försöka vinna alla forumdiskussioner, även hade bättre saker för sig än att klaga på förutnämda diskussioner. Det finns nämligen en grupp av den senare sorten också...
 
ANNONS