Annons

Framkallning

Produkter
(logga in för att koppla)

Mr_Pink

Medlem
Tja
Nu är det som så att hålan som jag är bosatt i för tillfället har blivit en fotoaffär fattigare. Det innebär att jag måste skicka i väg mina filmer för framkallning men var? Det är dia vi pratar om, tacksam för alla svar.
Jonas
 

gunte

Aktiv medlem
..och det finns väl nästan lika många svar som användare..själv använder jag Scandinavien photo-sponsrade påsar som skickas till Fuji i Ånge.Har inget större klagomål på denna variant,1-6 filmer/ påse, enhetsporto, 3-5 dagar, faktura med leveransen.
mvh/gunte..
 

Jeppe

Aktiv medlem
Eller Scandinavian Photos Proffskopia-påsar. Funkar oxå bra. Jag har hört klagomål över fujis diaframkallning, med felklippta remsor och repor. Men det är som sagt vad jag snappat upp här på forumet. Men Gunte verkar ju vara nöjd.
 

gunte

Aktiv medlem
..har själv fått repor en gång och nåt annat jag glömt en gång, men har även fått svarta prickar på diat från ett proffsigare, icke namngivet labbställe en gång.Men det handlar om promille så inget som gör en gråhårigare än normalt.
mvh/gunte..
 

NiklasK

Aktiv medlem
Men för oss som inte handlar på Scandinavian så ofta och behöver framkalla? Vart skickar man rullarna och vad skall man betala? Snabb leverans är oxå viktigt. Bor i norra sthlm för övrigt!
 
ANNONS