Annons

Utrustningsrecensioner på fotosidan?

Produkter
(logga in för att koppla)

pjutsi

Avslutat medlemskap
Vad jag vet finns ingen riktigt bra svensk sajt med recensioner/utvärderingar av fotografisk utrustning.

Varför inte göra en svensk www.photographyreview.com på fotosidan? Ni kanske redan tänkt på det och i så fall undrar jag varför det dröjer. ;P
Det skulle ju vara suveränt att på ett mer strukturerat sätt kunna ta del av den samlade kompetensen och erfarenheten hos fotosidans medlemmar vad gäller utrustning. Detta skulle ju även höja sajtens värde/attraktionskraft avsevärt.

Personligen skulle jag tycka att det skönaste skulle vara att slippa alla jobbiga jänkare som alltid bråkar om vem som vet bäst.

Hej / PJ
 

elmfeldt

Redaktör
Forumpersonal
Hold your horses, boy!

Vi har varit ute i knappt 2v, så du får ursäkta. Glöm inte att detta är ett hobbyprojekt som vi hackar hårt på.

Men jag har tänkt att detta skall finnas med. Det kräver mycket jobb men är defintivt något som stort värde.

Jag skall försöka realisera detta.

Men det är kalasbra med förslag. De tas mer än tacksamt emot.

/david
 

Mira

Aktiv medlem
Pluspoäng till er!!!

Massor av pluspoäng till er som jobbar med denna site - den är toppen! Och kommer förmodligen bara bli ännu bättre...

Jag saknar oxå en svensk Photographyreview - bra att ni redan har planer på det (och vi kan nog vänta någon vecka till... ;)

Jag stormgillar designen på denna site!
... lite bökigt om man vill färga all text här... men det är ju ingen viktig detalj - bara lite kul...
 
ANNONS