Annons

UTMANING - era tråkiga bilder...

Produkter
(logga in för att koppla)

Ponnytok

Aktiv medlem
Åh, vilka härliga bilder på katten!!! KUL att ni är så kreativa :-D
Härlig himmel med på sista bilden, tänk vad mycket det gör med himmelen, det ser man ju även på Mats urläckra bild med.

Okej Hans, jag håller med, en urtråkig bild. Hurra!! Hehe.... Får väl se om någon nappar på DEN utmaningen.

/Charlotte
 

Anders Östberg

Guest
Jag känner att jag inte riktigt orkar göra ett försök, men min första tanke var att editera in en knytnäve som slår hål på den blå skärmen, med glas som flyger omkring. Det skulle ta mig hela dagen att göra något sånt så jag ger bort idén om nån vill prova. :)
 

Satto

Medlem
Roliga bilder blir det:)

Trevlig och kreativ idé du Charlotte Borneklint kommit med...tycker det skulle finnas en sån här pool som vem som helst får använda att bearbeta en eller två gemensamma bilder per vecka/fjortondedag eller månad och att man får göra precis vad som helst med bilderna....typ bildhantera på värsta bästa sättet...
visst vore det kul:)
Här har ju några visat att det finns så mycket härlig kreativitet att ta till och ALLA stimuleras ju av en sån hantering...man får idéer och vidarutvecklar sitt bildseende och fantasin får sitt.
Tror att det viktiga i så fall är att ALLA får vara med....inte bara ett fåtal utvalda utan ALLA som vill men att det styrs upp så att man bara får lägga in en bild var på resultatet per omgång:)
Kan dé vá nåt tro....bara en tanke:)
/// Monika
 

iBoat

Aktiv medlem
Trevlig och kreativ idé du Charlotte Borneklint kommit med...tycker det skulle finnas en sån här pool som vem som helst får använda att bearbeta en eller två gemensamma bilder per vecka/fjortondedag eller månad och att man får göra precis vad som helst med bilderna....typ bildhantera på värsta bästa sättet...
visst vore det kul:)
Här har ju några visat att det finns så mycket härlig kreativitet att ta till och ALLA stimuleras ju av en sån hantering...man får idéer och vidarutvecklar sitt bildseende och fantasin får sitt.
Tror att det viktiga i så fall är att ALLA får vara med....inte bara ett fåtal utvalda utan ALLA som vill men att det styrs upp så att man bara får lägga in en bild var på resultatet per omgång:)
Kan dé vá nåt tro....bara en tanke:)
/// Monika
Ja, absolut! Någon (du?) kanske har lust att bli redaktör för en ny grupp i ämnet? Jag vet själv inte hur det går till att bli det, men det borde väl inte vara så svårt?
 
ANNONS