Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

När kommer Fotosidan Magasin till prenumeranter?

Produkter
(logga in för att koppla)
Status
Ej öppen för ytterligare svar.

StefanN

Aktiv medlem
Hej,

Lite nyfiken på när tidningen kommer till oss som prenumererar. Idag är det 4:e juni och då ska den tydligen finnas i butik, men på hallgolvet har den ännu inte synts till.

[ehm]Tydligen är det den 3:e juni idag, tänk det kunde man inte tro![/ehm]
 
Senast ändrad:

vaktmästaren

Aktiv medlem
Hej,

Lite nyfiken på när tidningen kommer till oss som prenumererar. Idag är det 4:e juni och då ska den tydligen finnas i butik, men på hallgolvet har den ännu inte synts till.

[ehm]Tydligen är det den 3:e juni idag, tänk det kunde man inte tro![/ehm]
På sidan 106 i förra numret står det att nummer 2/2009 kommer ut den 9 juni, alltså tisdag v24.
 

Tjobbe

Aktiv medlem
Hej

Jag förväntar mig att den kommer i morgon eller senast fredag, eftersom den ska finnas i butiker på måndag den 8 juni så borde vi prenumeranter få den ett par dagar innan dess./Tjobbe
 

StefanN

Aktiv medlem
Intressant, här på Fotosidan står det att Magasinet ska komma 4:e juni och tror man att det är 4:e juni idag så är ju min fråga befogad. Om tidningens datum är det som stämmer kan jag ge mig till tåls (samt att redax kanske kan uppdatera Magasin-sidan).

Tackar, Torbjörn och Benny!
 

Kurbitz

Aktiv medlem
I magasinets blogg går att läsa att prenumeranter ska ha den i brevlådan senast den 4:e juni....nån mer än jag som inte fått den?
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
ANNONS