Annons

Foto/fika i Göteborg

Produkter
(logga in för att koppla)

Juhani

Avslutat medlemskap
Tyvärr fick jag ett oväntat jobbigt jobb längst ut i Torslanda, så det blev övertid o jag hinner tyvärr inte heller komma till årets sista fika :(

Ses nästa år!
 

Nemesis

Aktiv medlem
Har lagt in den 22 i min kalender...

Men det betyder ju också att vi byter från ojämna veckor till jämna veckor i år?
 

FlyerOne

Aktiv medlem
Nä, det blir inget byte. vårt Fotofika har ju legat på jämna veckor under åtskilliga år - det var därför jag var noga med att föreslå ett datum som låg "rätt". Kameravärlden må vara inne i en explosiv utvecklingsfas för närvarande, men vi människor är nog längst inne rätt konservativa av oss... :)

Du kanske blandar ihop veckonumren med Foto Väst eller nåt?

Och det är klart att vi ska fortsätta med dessa träffar! Men vi bör kanske fundera på hur vi ska sprida kunskap om Fotofikats existens till fler medlemmar i Göteborgsregionen. Det bör väl finnas över 10.000 Fotosidanmedlemmar här i regionen (även om många väl inte är aktiva på hemsidan överhuvudtaget). Har vi någon PR- / reklambegåvad typ bland oss, möjligen? :)
 

Nemesis

Aktiv medlem
Nä du Gunnar, fotofikan har legat på ojämna veckor sedan starten tror jag, det var bara i höstas som jag flyttade den för att den skulle komma mitt mellan FFG:s möten.

Jag har även ändrat i "Om"-texten till FotoVäst, där det stod ojämna veckor... ;)
 

FlyerOne

Aktiv medlem
OK, minnet är kort. :)

När jag föreslog jämn vecka, så var det för att jag bara kom ihåg när Fotofikat hade varit under de senaste månaderna, och fortsatte helt enkelt med detta. Men det kan väl vara bra att låta det ligga mitt emellan FFG:s möten? Blir det udda veckor igen i så fall?
 

FlyerOne

Aktiv medlem
För mig är det helt perfekt tid. Jag brukar nästan aldrig kunna komma tidigare än så i alla fall.
:)

Dock har den "officiella" tiden brukat vara kl 17, vilket jag för min del således tycker är för tidigt.
 

Scarlet

Aktiv medlem
Ja för min del är det bättre om vi startar tidigare. Minnet är kort........kan ju föralldel bero på att jag varit med alltför sällan. :eek:)
 

FlyerOne

Aktiv medlem
Även jag! Nu är det ju tre månader sedan senast. Kommer utan kryckor den här gången. Skulle jag förefalla något ostadig på benen så beror det således inte alls på att jag skulle ha grundat med för mycket öl - dricker aldrig sådant...
 

FlyerOne

Aktiv medlem
Skulle gärna ha kommit, men kan inte idag. Får komma om två veckor i stället.

Sist blev vi ju sju i alla fal, även om jag för min del inte såg att vi var fler än sex, eftersom Peter hade gått just innan jag kom. Så han såg väl inte fler än sex han heller...
 
ANNONS