Annons

Lite bilder + fotoblogg, kritik och tips tack! www.alexandros.se

Produkter
(logga in för att koppla)

Alexandros

Aktiv medlem
Har haft en fotoblogg, http://alexandros.se ett tag nu. Vill gärna ha lite kritik på själva sidan samt bilderna. Sen här är några bilder jag valt ut, jag har fotat sen i höstas vad tycker ni? Kritik + tips tack!

Edit: Bilderna gick inte att lägga upp från en extern sida. Alla bilder finns att visas på bloggen.
 

tgr

Aktiv medlem
Bilder går fint att lägga upp i pooler på fotosidan för att få kritik.

Angående hemsidan så tycker jag att den ser helt ok ut. Jag tycker att du kan jobba lite på menyn för nu känns den väldigt standard wordpressaktig. Den ger lixom inget WOW.
Jag kan inte riktigt bestämma mig om jag gillar att du inte har mellanrum mellan bilderna eller inte. Ibland passar det för att binda ihop bilder men det blir lite mycket med alla bilder ihop kan jag tycka.
Jag gillar att du taggar dina inlägg men skulle nästan vilja se taggar på varje enskild bild istället. Kanske även exif för den nyfikne. Dock funkar det kanske inte så bra ihop med att bilderna sitter ihop. Kanske går att ha någon ruta i sidan som uppdateras vid mouseover. Jag tror även det skulle vara trevligt om man kan klicka på bilderna och få upp en centrerad fullbild med lightbox eller nått liknande.
 
ANNONS