Annons

Givande Ljuskurs April 08

Produkter
(logga in för att koppla)

Janne H

Aktiv medlem
Nu öppnar vi en tråd för att tycka till om senaste omgången av Fotosidans Givande Ljuskurs i Stockholm.

Modell på båda kurserna var duktiga Fatou.
 

Bilagor

alfin

Aktiv medlem
Det var en riktigt bra och lärorik ljuskurs - väl värd varenda krona! Kan verkligen rekommenderas för alla som vill lära sig mer om studiofotografering! Mycket intressant att få fotografera en så vacker och duktig svart modell som Fatou!

För en fullkomlig novis som jag när det gäller studiofotografering, hade jag aldrig trott på om någon sa att Jannes och min bild var tagen med samma bakgrund, bara olika sätt att arrangera ljuset! Vill du förstå hur det går till så rekommenderar jag starkt att du själv går kursen!

Vid vår eftermiddagssession fick jag en del frågor kring var man kunde köpa det WhiBal gråkort för vitbalansering som jag använde, här är webadressen för dem som är intresserade:

http://www.rawworkflow.com/products/whibal/index.html

Och så en av mina bilder på Fatou:
 

Bilagor

matlep

Aktiv medlem
Jag kan bara instämma med föregående talare, jag är också jättenöjd med kursen. Här kommer min första bild på Fatou.

/M
 

Bilagor

Fox3n

Avslutat medlemskap
jamen, då får väl jag haka på också då...

Tack Janne för en trevlig och lärorik kurs, lovar att visa dig lite riktiga TMAX 400 kort sen när dom har kommit tillbaka... Väntar specifikt på ett av korten på rullarna... Fick en sån där "shit det där blev ett bra kort" känsla i magen... spännande värre. Men så länge så kommer ett digialt...
 

Bilagor

epa

Medlem
Delad glädje är dubbel glädje!

Bra och mycket grundlig genomgång av studiofoto. Härligt när proffs kan dela med sig av sin yrkesskicklighet....ser fram emot fler av dessa kurser....! Tack Fatou för att du stog ut med oss!

Psssst.....Jag med Sony kameran!
 

Bilagor

antinori

Medlem
jag sällar mig till övriga och tycker halvdagen var kul..verkligen..och inte minst lärorik..och på en trevlig nivå..synd bara att jag jobbar när fortsättningsdelen går av stapeln..hoppas det kan bli fler?..tänk att få frossa riktigt rejält och släppa loss i jannes studio..

och inte minst ett stort tack till fatou som orkade med oss..och vilka ögon hon hade!!

/Håkan
 

Bilagor

ANNONS