Annons

Utmaning Malmö

Produkter
(logga in för att koppla)

vaktmästaren

Aktiv medlem
Eftersom "reglerna" inte tillåter gamla bilder så kan jag bidraga med ett "lösenord" för att eventuellt föra det hela framåt. Eller rättare sagt, en del av ett lösenord: "Hov...."
 

vaktmästaren

Aktiv medlem
Jag tror alla vet men ingen orkar.
Det hade kanske blivit lite mer fart i tråden om kravet på nytagen svarsbild tas bort? Fast då blir det kanske för "lätt".

Eller kanske rentav börja om igen, och då först stryka/radera alla gamla inlägg. Jag tycker själv det är lite jobbigt att skrolla igenom "hundratals" sidor för att kolla så att jag inte lägger upp någon skåpmat.
En tanke bara. ;-)
 

Piggelin-Malmö

Aktiv medlem
Det hade kanske blivit lite mer fart i tråden om kravet på nytagen svarsbild tas bort? Fast då blir det kanske för "lätt".

Eller kanske rentav börja om igen, och då först stryka/radera alla gamla inlägg. Jag tycker själv det är lite jobbigt att skrolla igenom "hundratals" sidor för att kolla så att jag inte lägger upp någon skåpmat.
En tanke bara. ;-)
Jag kan tänka mig att det kan bli lite mer ös om man väljer att göra om reglerna lite. Jag hade i alla fall tyck det hade varit roligare om utmaningen blev mer foto utmaning.

Inga närbilder eller små hörnor på objekt utan riktiga bilder.

Sen svaret skall vara så likvärdigt som möjligt med samma vinklar osv, inte viktigt var objektet är utan mer att det blir så lika som möjligt. Sen även att gammla bilder kan vara med. Om vi hade kört på det så hade jag varit sugen att köra igång igen.
 

Paul Kellerman

Aktiv medlem
Jag kan tänka mig att det kan bli lite mer ös om man väljer att göra om reglerna lite. Jag hade i alla fall tyck det hade varit roligare om utmaningen blev mer foto utmaning.

Inga närbilder eller små hörnor på objekt utan riktiga bilder.

Sen svaret skall vara så likvärdigt som möjligt med samma vinklar osv, inte viktigt var objektet är utan mer att det blir så lika som möjligt. Sen även att gammla bilder kan vara med. Om vi hade kört på det så hade jag varit sugen att köra igång igen.
Jag med, det var ju verkligen roligt när det var begav sig. Jag kan helt klart tänka mig att komma igång ifall vi rensar och att vi är några stycken som tror sig vilja komma igång igen.
 
ANNONS