Annons

Brunt läderfodral till X10/X20?

Produkter
(logga in för att koppla)

perstromgren

Aktiv medlem
Googla "X20 case" så får du flera alternativ.
Tack, jag har sett rätt många, men även om de är billiga, vore det trevligt att höra från någon som provat. Utförandet kan vara rätt smäckigt trots priset, men också alldeles utmärkt, konstigt nog.

Den som ligger närmast till hands är denna: http://www.ebay.com/itm/FUJI-camera-Case-bag-Fujifilm-FUJI-Finepix-X10-X20-LC-X10-LC-X20-LIGHT-brown-/261245543788?pt=US_Camera_Cases_Bags&hash=item3cd372a56c
 

perstromgren

Aktiv medlem
Det kostar att ligga på topp... Vet ingen som blivit missnöjd med hans grejer.
Det kan jag tänka mig! Har man väl langat ut pengarna är det ju dumt att ångra sig.

Men nu har jag åtminstone beställt något mycket billigare. Jag har inte fått fodralet ännu, så det är för tidigt att ropa hej.

Bild kommer om jag får leverans!

Per.
 

perstromgren

Aktiv medlem
Så här ser min X20 ut iklädd sitt nya läderfodral! Ca 150:- inkl frakt från bortre Asien.

Remmen är också i läder förutom de centimetrar som kom med när jag beskar bilden.

Jag är helt nöjd, fodralet funkar fint! Dessvärre rymmer det väl inte något motljusskydd; vi får se hur jag gör med det.

Per.
 

Bilagor

MBfoto

Avslutat medlemskap
Jag köpte ett jättesnyggt ljusbrunt läderfodral till min Canon S100. Nu när jag har en X20, vill jag ha ett likadant till den. Är det någon av er som kan rekommendera ett fodral? Jag vill alltså ha ett brunt, och då duger inte originalfodralet.

Per.

PS. Mitt canonfodral syns här: http://www.tradera.com/ny-lader-vaska-for-canon-powershot-s90-s95-brown-auktion_301771_187773016
Tjenare, har du beställt från tradera tidigare, från den användaren? Blev riktigt sugen på det där fodralet då jag själv är ägare till en Canon S100 :).
 

perstromgren

Aktiv medlem
Tjenare, har du beställt från tradera tidigare, från den användaren? Blev riktigt sugen på det där fodralet då jag själv är ägare till en Canon S100 :).
Japp, BestWorld som de kallas. Både S100- och X20-fodralet kommer därifrån. Jag fick spontana kommentarer från folk jag inte känner om hur snyggt fodralet var (på S100:an, X20 har inte varit klädd bland folk ännu)!

Per.
 

MBfoto

Avslutat medlemskap
Japp, BestWorld som de kallas. Både S100- och X20-fodralet kommer därifrån. Jag fick spontana kommentarer från folk jag inte känner om hur snyggt fodralet var (på S100:an, X20 har inte varit klädd bland folk ännu)!

Per.
Passar fodralet till s95 en s100? Du borde ju veta :), visa gärna bild om du har på den, vart lite små sugen på att beställa en sådan.
 
ANNONS