Annons

Storformatsprint på plexiglas

Produkter
(logga in för att koppla)

Alex Dawson

Aktiv medlem
Hej,
jag letar efter labb som kan göra storformatsprintar på plexiglas i Sverige eller Europa. Gärna upp till 130cm x 174cm och gärna fingerat på metallicpapper. Priset spelar mintre roll då det är kunden som betalar. Har hittat ett labb i USA som gör det med anti glare och allt möjligt annat lulllull för ca $2500 men frakten kan bli ett problem då. Alla tips mottages.

Mvh // Alex
 

frwe

Aktiv medlem
Jag har i dagarna hämtat ut 4 st 70x100 cm på 10 mm plexi från http://www.ericsonsfoto.se/bildtjanster/plexiglas/ och är mycket nöjd, jag har dock inte sett dem upphängda än

Nu har jag förmånen att både bo och arbeta nära butiken så valet för mig är enkelt. Jag har också köpt andra tjänster där och varit 100% nöjd.

Prata med Anders Ericson och hälsa gärna från mig.

/Frode
 

FiCa1

Aktiv medlem
Crimson?

Hej,
jag letar efter labb som kan göra storformatsprintar på plexiglas i Sverige eller Europa. Gärna upp till 130cm x 174cm och gärna fingerat på metallicpapper. Priset spelar mintre roll då det är kunden som betalar. Har hittat ett labb i USA som gör det med anti glare och allt möjligt annat lulllull för ca $2500 men frakten kan bli ett problem då. Alla tips mottages.

Mvh // Alex
Fixar inte Crimson detta? Hög kvalitet, vettiga priser.

/ FiCa1
 

Alex Dawson

Aktiv medlem
Det är storleken som är problemet. Alla kan göra 70x100 men när det blir större så blir det genast ett problem för det flesta labb.

Tack för alla svar // Alex
 

28704

Avslutat medlemskap
Det är storleken som är problemet. Alla kan göra 70x100 men när det blir större så blir det genast ett problem för det flesta labb.

Tack för alla svar // Alex
Sven har 60” skrivare så det är inga problem. Vill också klargöra, uppfattade det som om att det kunde kosta lite mer och att det var ett bra resultat kunden var beredd att betala för. Därför rekommenderade jag Sven då han använder Diasec, som är i en helt annan klass än övriga metoder på plexi.
 

Anders Ericson

Ny medlem
Plexiglas utskrift

Det är storleken som är problemet. Alla kan göra 70x100 men när det blir större så blir det genast ett problem för det flesta labb.

Tack för alla svar // Alex
Vi kan printa den storleken utan problem
Vi direktprintar på baksidan, monterar inte
upphängning antingen med distanser eller dold upphängning om det föredras
Hör av dig
// Anders / Ericsonsfoto
 
ANNONS