Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Tjatig uppdatering

Produkter
(logga in för att koppla)

Grimmer

Aktiv medlem
Jag har uppdaterat till senaste versionen av PS men trots det så får jag ändå konstant påminnelser om att uppgradera till en tidigare version. Ser ingen nytta, bara nackdelar, med det och vill bli av med det, men hur?
 

Nisse.K

Aktiv medlem
Ser ju ut som att du har två versioner installerade på något konstigt sätt, har du provat att helt enkelt avinstallera den "gamla"?
 

Grimmer

Aktiv medlem
Ser ju ut som att du har två versioner installerade på något konstigt sätt, har du provat att helt enkelt avinstallera den "gamla"?
Jag har bara en PS installerad som jag alltid hållit uppdaterad tills i somras för då fick jag dåligt 4G-bredband medans jag väntar på fiber. Har därför hoppat över nån oviktig uppdatering. Tydligen fel av mig. Och nu tjatar den om nergradering...
 

Astroscapist

Aktiv medlem
Är väl bara att avinstallera ena eller båda och installera sedan senaste igen.
Vid uppgradering så går det att välja om man ska behålla senaste versionen.

/Stefan
 

skarsfjall

Aktiv medlem
Senaste uppdateringen innebar att nya versioner installerades medan de gamla blev kvar. Plötsligt hade jag dubbla versioner av både Photoshop och Bridge. Lösningen är att avinstallera Photoshop cc 2018 och Bridge CC 2018.
 
ANNONS