Annons

Nikon D850 RAW

Produkter
(logga in för att koppla)

Staffan Zetterlund

Aktiv medlem
Hej ! Är det någon som vet när lightroom börjar stödja RAW bilder från D850, känns ju så där när det inte går o öppna dom :-( (Jag har den senaste köpversionen 6.12)
 

afe

Aktiv medlem
Hej ! Är det någon som vet när lightroom börjar stödja RAW bilder från D850, känns ju så där när det inte går o öppna dom :-( (Jag har den senaste köpversionen 6.12)
Det är tydligen på gång till 6.x (och det blir nog den sista råuppdateringen till köpeversionen). När den kommer har jag inte sett något om.
 

Grevture

Aktiv medlem
Teknikredaktör
Ok, den enda uppdatering jag hittar är den nya Classic ?
Jag körde "Uppdateringar" på Hjälp-menyn inne i LR6. Sedan har väl Adobe sin vana trogen gömt den fristående installationsfilen någonstans där ingen hittar den ... De är ju allt annat än subtila i sina försök att få alla att övergå till prenumerationsmodell.
 

Staffan Zetterlund

Aktiv medlem
Hej igen ! Finns det någon som kan hitta uppdateringen för KÖP versionen av LR så man kan börja titta på sina RAW bilder från D850, hade tänkt o slippa att prenumerera :)
 

Lazzeman69

Aktiv medlem
Måste bara kolla med dig. Vilken version av LR har du? Jag sitter på en LR5 men ska köpa en 6 om den stöder D850, vill inte ha LR CC
 
ANNONS