Annons

Lightroom 6.14 uppdatering

Produkter
(logga in för att koppla)

A_Hernqvist

Medlem
Hejsan alla,
jag lyckas inte ladda ner uppdateringen 6.14 till Lightroom för mac, det råkar inte vara så att någon har den uppdateringen liggandes på sin hårddisk?

Det går inte att hitta uppdateringen på nätet längre, tycks det som, och det går inte med adobe application manager heller.

Någon som har förslag på lösning?
mvh Andreas
 

A_Hernqvist

Medlem
Hej,
tyvärr finns inte uppdateringen att ladda ner hos Adobe, enbart installationsfilen för version 6.0.
Mitt hopp till om någon har den sparad själv eller om den finns på någon annan hemsida jag ännu inte upptäckt.
Tack ändå!
/Andreas
 

HYB

Aktiv medlem
Krångel med att använda Lightroomkatalog vid byte av dator

Hej!
Någon som kan Lightroom och kan hjälpa mig? Har bytt dator, installerat Adobe CC och då Photoshop, Lightroom CC och Classic. Vill nu använda min lr-catalog för att få igång allt igen. När jag dubbelklickar på lr-catalogen (min backup från förra datorn) så får jag till svar att den är skrivskyddad, vad gör jag för fel?
 

janc

Aktiv medlem
Den enklaste förklaringen är att filen eller enheten / katalogen den ligger på är skrivskyddad. (Ber om ursäkt om detta är ett allt för uppenbart svar men du skrev inte att du kollat upp detta).

Hälsningar
Janne Karlsson
 

HYB

Aktiv medlem
Den enklaste förklaringen är att filen eller enheten / katalogen den ligger på är skrivskyddad. (Ber om ursäkt om detta är ett allt för uppenbart svar men du skrev inte att du kollat upp detta).

Hälsningar
Janne Karlsson
Hej!

Tagit bort skrivskyddet tidigare men problemet var att filen inte packades upp på rätt sätt, fixat nu 😊
 
ANNONS