Annons

Premiere Pro

Produkter
(logga in för att koppla)

PeymanF

Ny medlem
EN konstig fråga men jag hade tänkt och redigera timelaps i ett program och har fått tips om premiere pro. Dock när jag ska hämta hem det från adobes hemsida så måste man abonnera på programmet!

Kan någon rekommendera något annat program man kan hämta hem/köpa för att redigera timelaps?
 

Third eye

Aktiv medlem
Jag använder då och då gratisversionen av LRTimelapse, begränsad till 400 bilder och 1080P tror jag.
Men jag klarar mig ofta med 1080p och gränsen på 400 bilder gör bara att jag får klippa ihop sekvenserna som jag för tillfället gör i GoPro Studio.

Försöker motivera mig till att både köpa fullversionen av LRT samt skaffa Premiere Pro...bara snål.
 

Erik Schalin

Aktiv medlem
Premiere Pro är bra men det har en tröskel i användning.
Och ja det är inte billigt om man inte har ngn inkomst på det.
Det enklare Premiere kanske är ett vettigt alternativ för video?
Hur det är för timelaps vet jag inte. Om det är värt sitt pris kan bara du avgöra.
 

PeymanF

Ny medlem
Jag använder då och då gratisversionen av LRTimelapse, begränsad till 400 bilder och 1080P tror jag.
Men jag klarar mig ofta med 1080p och gränsen på 400 bilder gör bara att jag får klippa ihop sekvenserna som jag för tillfället gör i GoPro Studio.

Försöker motivera mig till att både köpa fullversionen av LRT samt skaffa Premiere Pro...bara snål.
Det kanske hade varit värt att köpa månadsvis om man jobbade mycket i programmet men jag är ju bara hobbyfotograf och vill redigera någon film då och då. Lite svårt att motivera 500:- i månaden då :/
 

PeymanF

Ny medlem
Premiere Pro är bra men det har en tröskel i användning.
Och ja det är inte billigt om man inte har ngn inkomst på det.
Det enklare Premiere kanske är ett vettigt alternativ för video?
Hur det är för timelaps vet jag inte. Om det är värt sitt pris kan bara du avgöra.
Jag ska kontakta adobe och fråga hur programmet funkar för timelaps. Priset är ok. Det är just att man inte vill betala månadsvis då jag förmodligen inte kommer använda programmet särskilt ofta då jag är hobbyfotograf.
 
ANNONS