Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Köpråd, videokamera med 4K och slowmotion

Produkter
(logga in för att koppla)

JFfoto

Avslutat medlemskap
Vill kunna filma i 4k och minst 1080 i 120 fps för slowmotion.. aldrig köpt en videokamera förr, bara systemkameror, men har börjat göra småfilmer när jag är ute och reser. Prisklass är väl runt 10.000, kanske får höja den om jag ska en med mina krav?

Och vill inte köpa objektiv till, vill ha ett fast med normalzoom..

Edit: Om det finns stillbildskameror som har dessa funktioner som är billigare är det utav intresse med, kompakt som systemkamera..
 

apersson850

Aktiv medlem
Ska bli intressant att se vad de som är duktiga på det här gräver upp. Vill man ha det här i fullformat (24*36 mm sensor) kan man köpa en Canon 1DX Mark II, men den kostar ju runt 60000, plus objektiv.
 

JFfoto

Avslutat medlemskap
Ska bli intressant att se vad de som är duktiga på det här gräver upp. Vill man ha det här i fullformat (24*36 mm sensor) kan man köpa en Canon 1DX Mark II, men den kostar ju runt 60000, plus objektiv.
Ja, vore inte fel att ha den :)

Kan tillägga att jag i dagsläget har Canon med några objektiv.
 
ANNONS