Annons

Fotosällskap i Järfälla, norra Stockholm sökes

Produkter
(logga in för att koppla)

DubbelEken

Aktiv medlem
Hej. Jag efterlyser någon som är intresserad av att fotografera landskap på kvällar och nätter. Just nu vill jag lära mig mer om att fotografera natthimlen, stjärnspår och vintergatan.

Min utrustning är Canon 6D, canon 15mm fisheye f2.8, canon 28mm f2.8, canon 70-200 f4, stativ och fjärrutlösare.

Jag bor i Järfälla men kan ses på andra platser. Jag har bil.

Hoppas vi ses

Hälsningar Martin. Ni kan mejla mig martinek@outlook.com
 

Ramin

Aktiv medlem
Hej,
Det låter bra.
Jag heter Ramin och bor på Kungsholmen.
Men jag kan ta mig runt omkring kommunalt.
Gamla stan är också ett bra alternativ. Har du tänkt på den?

Mvh/Ramin
 

DubbelEken

Aktiv medlem
Hej,
Det låter bra.
Jag heter Ramin och bor på Kungsholmen.
Men jag kan ta mig runt omkring kommunalt.
Gamla stan är också ett bra alternativ. Har du tänkt på den?

Mvh/Ramin
Vad kul! Ja , jag tar mig gärna in till stan. Gamla Stan har jag inte fotat så mycket i så det låter bra.
 

DubbelEken

Aktiv medlem
Vad bra.
Det kan bli nåt till helgen. Om du vill?

Ramin
I helgen kan jag inte då min dotter ska döpas men nästa helg. Men det är kvällar som jag är intresserad av dels för att jag har lättare att komma ifrån familjen då men främst att jag vill fotografera miljöer under kvällstid/natt. Så om du vill göra mig sällskap en vardagkväll eller helgkväll vore det kul att ses.
 

Ramin

Aktiv medlem
Ja precis, det går bra med nästa helg eller som du skrev det kan vara en vardags
kväll.
Jag tar också bilder. Men det var ett tag sedan jag tog natt bilder och landskapsbilder.
Men det kan vara kul att fotografera på kvällar igen.
Vi får ha kontakt och se vilken kväll passar oss bra för fota gamla stan.


Ramin
 

DubbelEken

Aktiv medlem
Ja precis, det går bra med nästa helg eller som du skrev det kan vara en vardags
kväll.
Jag tar också bilder. Men det var ett tag sedan jag tog natt bilder och landskapsbilder.
Men det kan vara kul att fotografera på kvällar igen.
Vi får ha kontakt och se vilken kväll passar oss bra för fota gamla stan.


Ramin
Ja, det låter bra. Kanske nästa vecka. Jag kontaktar dig via din profil här på Fotosidan.
 
ANNONS