Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Sony dubbel,cashback,eller inte?

Produkter
(logga in för att koppla)

toll

Medlem
Jag köpte en Sony A7II kamera från CyberPhoto i slutet av Juli,eftersom jag skulle få dubbel cashback 2x1500:-
Men när jag tittar på Sonys sida så ska jag bara få 1500:-.
CyberPhoto säger att jag skall skicka in och testa och samma sak,säger Sony.
Är det någon av er som vet vad nag kommer att få?
 

lonian

Aktiv medlem
Det står på cyberphoto.
Rubrik: Dubbel casback.
3000 Cashback på a7ii, 4000 cashback på a7riii. Erbjudandet gäller under juli 2019.

På Sonys sida står det:
* Om du har köpt antingen SEL2470GM, SEL70200GM, SEL85F14GM, SEL100F28GM och /eller SEL100400GM, tillsammans med antingen A9, A7RM3 eller A7SM2 får du dubbla beloppet på det uppgivna cashback-beloppet för det objektiv du har köpt (tex 2100 kr istället för 1050 kr). Ditt köpbevis måste visa båda produkterna du har köpt på samma kvitto för att bevisa att de har köpts samtidigt."
 
Senast ändrad:

toll

Medlem
Ja och det är konstigt att både CyberPhoto, Scandinavium Photo och Fotokungen alla har haft samma annons för A7II.
 

lonian

Aktiv medlem
Ja och det är konstigt att både CyberPhoto, Scandinavium Photo och Fotokungen alla har haft samma annons för A7II.
Läser man här står ju samma sak?

https://www.cyberphoto.se/kampanjer/sony-cashback

Längst ner på sidan.


* Om du har köpt antingen SEL1635GM, SEL2470GM, SEL70200GM, SEL85F14GM, SEL100F28GM, SEL100400GM, SEL28135G och /eller SEL18110G, tillsammans med antingen Sony A9, A7R II, A7S II, PXW-FS5, PXW-FS5M2, PXW-FS7, PXW-FS7M2 eller PXW-FS7M2K får du dubbla beloppet på det uppgivna cashback-beloppet för det objektiv du har köpt. Tex 2000:- istället för 1000:-.

Är du missnöjd är det väl bara att lämna tillbaka och handla från e-infinity.
 

Malmberget

Medlem
Jag köpte en a7r iii med dubbel cashback i juli.. Det stod 2000kr både på cyber och Sonys sida men jag fick mina 4000kr. Inga problem.
 

Malmberget

Medlem
Absolut. Följ länken på cybers sida. Du kommer behöva ladda upp ett foto på köpebevis och kamerans serie nr. Jag fotade av med mobil och gjorde om de till pdf, dom vill ha pdf fil. Har läst på forumen här att en del haft problem men för mig funkade det bra. De behöver också iban nr och bank och swift nr på bankkontot, men du ser tydligt vilka uppgifter dom behöver. Lycka till 🤗
 

Pär Plåtare

Aktiv medlem
Absolut. Följ länken på cybers sida. Du kommer behöva ladda upp ett foto på köpebevis och kamerans serie nr. Jag fotade av med mobil och gjorde om de till pdf, dom vill ha pdf fil. Har läst på forumen här att en del haft problem men för mig funkade det bra. De behöver också iban nr och bank och swift nr på bankkontot, men du ser tydligt vilka uppgifter dom behöver. Lycka till 🤗
Filerna får inte vara större än 4 mb och filnamnen får inte vara för långa....oklart hur långa de kan vara. Och du kan inte ha Å,Ä Ö i ditt namn. Men det är kanske fixat nu.
 
ANNONS