Annons

Digitaland

Produkter
(logga in för att koppla)

Håkan1

Aktiv medlem
Funderar på köpa en canon 5Dmark IV av digitaland för 20 500 kr , någon som har erfarenhet av att handla av detta företag ?
 

birneman

Medlem
Sök i forumet - finns flera trådar om digitaland

Hej,

Sök i forumet på digitaland. Det finns flera trådar redan om detta företag.

Mvh Per
 

PMD

Aktiv medlem
Kostar mindre att flyga till London och köpa direkt i butik....
Vilken butik i London säljer (ostulna) EOS 5 IV:eek:r för under 18000 kr?

Priset är beräknat på Digitalands 20500 minus 2000 kr för en t.o.r.-biljett till London minus några hundra för marktransport.

Icke desto mindre skulle jag nog undvika att handla av Digitaland med tanke på vad som har skrivits i andra trådar här på forumet.

Det finns bättre alternativ om man vill handla av en lågprisbutik i Storbritannien.
 

Håkan1

Aktiv medlem
Vi är många som handlat därifrån och är nöjda. Om jag inte missminner mig finns t.o.m. en egen tråd här på FS om företaget.
Hej har läst tråden verka vara många nöjda köp , det är ju stora pengar att tjäna på att handla där jämfört med dom svenska priserna
 

Pippo

Aktiv medlem
Hej har läst tråden verka vara många nöjda köp , det är ju stora pengar att tjäna på att handla där jämfört med dom svenska priserna
Ja, ibland skiljer det ju ganska rejält som med 5dmk4. Problemet blir väl bara med garantiärenden efter brexit, så skulle något hända får man nog vackert finansiera ev. reparationer med egna medel.
 

PMD

Aktiv medlem
Ja, ibland skiljer det ju ganska rejält som med 5dmk4. Problemet blir väl bara med garantiärenden efter brexit, så skulle något hända får man nog vackert finansiera ev. reparationer med egna medel.
Det beror helt på hur handelsavtalet mellan EU och Storbritannien kommer att se ut, men det är kanske klokt att vara beredd på ett det kan bli en "hård" brexit.
 

Pippo

Aktiv medlem
Det beror helt på hur handelsavtalet mellan EU och Storbritannien kommer att se ut, men det är kanske klokt att vara beredd på ett det kan bli en "hård" brexit.
Sant, men som läget är nu skulle jag inte chansa såvida man inte räknar med det värsta. Just i fallet 5dmk4 skulle jag ändå inte tveka och köpa genom dem med tanke på den extrema prisskillnaden.
 

Third eye

Aktiv medlem
Det lutar nog mot ett köp , jag får fundera lite till
Flickvännen köpte sin 5D mkiv från e-infinity. Snabb leverans, superpris och svensk meny.
Saknade clog men Canon sverige gjorde ingen skillnad på den och svensksåld om vi ville uppgradera. 800kr oavsett fulimport eller svensksåld.
 

Håkan1

Aktiv medlem
Flickvännen köpte sin 5D mkiv från e-infinity. Snabb leverans, superpris och svensk meny.
Saknade clog men Canon sverige gjorde ingen skillnad på den och svensksåld om vi ville uppgradera. 800kr oavsett fulimport eller svensksåld.
Tack för den informationen kommer att beställa , clog gäller bara filmläget om jag förstått rätt ?
 
ANNONS