Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Vilken är platsen?

Produkter
(logga in för att koppla)

micke_011

Aktiv medlem
Uj så snabbt det gick, men det är naturligtvis fullständigt korrekt, och är ett synnerligen trevligt resmål även om det när vi var där inte gick någon akut brist på värme. Nåväl, tråden är din.
 

clawfinger

Aktiv medlem
Åkt den 2 gånger, men länge sedan nu. Fantastiskt att stiga högra och högra upp.
Bild kommer senare, surfar via mobil nu. Vågar jag ge bort tråden ? Varsågod eller vänta...
 

digitell

Aktiv medlem
Det saknas en bild och då hjälper jag gärna till. Vad tänker Du när Du ser den här bilden, går tankarna till någon speciell person och var bor han?
 

Bilagor

StefanN

Aktiv medlem
Men vänta, det är ju skånska flaggan! Så jag säger Ystad och Mankell. Fruktansvärt mysig stad och härliga omgivningar. Mankell har jag ingen relation till dock.
 

StefanN

Aktiv medlem
Ja, jag kan ju fortfarande inte skaka av mig känslan att det är Odense. Jag minns inga skånska flaggor från när jag var där, men det känns Odenskt. Så det får väl bli min andra gissning och spricker även den ska jag blifva vid min läst.
 

micke_011

Aktiv medlem
Är ju inte säkert att det är en skånsk flagga, kan ju vara gulnad och att det i själva verket är en dansk dito. Gissar på Skagen, någon av målarna..Kröyer kanske?
 

digitell

Aktiv medlem
Nu har min fru och jag ätit upp den sista julkorven och på senapsburken stod det västervikssenap.

Av detta skäl föreslår jag Västervik
 
ANNONS