Annons

De finaste bilderna

Produkter
(logga in för att koppla)

erdeljan

Aktiv medlem
Ni som använder Firefox:

Öppna sidan som innehåller fotot ni vill spara, t.ex. https://www.fotosidan.se/gallery/viewpic/351836/3524062.htm
Välj Verktyg uppe i menyn, därefter Sidinfo, välj Media uppe bland flikarna och sedan sortera media efter storlek eller namn eller bara klicka på det ni vill spara och kan därefter klicka på Spara som...
Detta fungera på en Mac, detsamma är det nog med en Windows dator.
 

Lintott

Aktiv medlem
Ni som använder Firefox:

Öppna sidan som innehåller fotot ni vill spara, t.ex. https://www.fotosidan.se/gallery/viewpic/351836/3524062.htm
Välj Verktyg uppe i menyn, därefter Sidinfo, välj Media uppe bland flikarna och sedan sortera media efter storlek eller namn eller bara klicka på det ni vill spara och kan därefter klicka på Spara som...
Detta fungera på en Mac, detsamma är det nog med en Windows dator.
Haha hittar inte ens "verktyg"
 

Lintott

Aktiv medlem
Jo men jag kan inte få dit bilderna från min favoritsida, de som finns där i grå rutan är nå helt annat och det går inte att ändra något?
 

erdeljan

Aktiv medlem
Du måste ta bild för bild... Öppna en sida med foto nr 1, välj verktyg, sidinfo, media och sen trycka på den aktuella bilden och välja spara som.
 

Lintott

Aktiv medlem
Tjoho jag kan jag kan!!!!!!!!!!!! Problemet kommer sen när jag fått in alla bilderna hur det ska bli ett bildspel :)
Tack snälla för hjälpen, men vilket bläddrande för att hitta bilderna kan man inte ta bort allt annat skrot som ligger i den där adressrutan?
 

erdeljan

Aktiv medlem
När du klickar på media får du alla filer på sidan därmed också den bild du vill åt. Glöm inte att inte sprida dessa foton iom dme inte är dina men för eget bruk får du lov att ladda ner dem. Sen när du har laddat ner alla du ville ha kan du ange mappen i skärmsläckaren och använda till en bildspel. Lycka till ;)

P.S. Testa andra sidor, e.tx. www.erdeljan.net så ser du vilka filer där finns och hur enkelt skulle det vara om man har bara en media på sidan ;)
 

Lintott

Aktiv medlem
Tack snälla, nä inte ska jag sprida dessa, vill bara se dem oftare själv! Egoistiskt! :) Jag håller på för fullt här, men synd att några bilder har de tagit bort. :(
 

Lintott

Aktiv medlem
Idag har jag lärt mig så mycket här på Fotosidan, tom att göra en mapp till bakgrundsbilder, det går ju att göra så med, tjooo vad glad jag är :) Då får man se de vackra bilderna oftare. :)
 
ANNONS