Annons

Fotoalbum bröllopskund

Produkter
(logga in för att koppla)

Liny

Medlem
Jag fick förfrågan från en bröllopskund att göra fotoalbum. Jag har aldrig gjort det förut. Hur ska jag göra? Ska jag gå via något företag (funderar på fujidirekt)? Vilket pris ska jag säga? Jag har googlat men finns så många olika slags album och priser. Hur skulle ni ha gjort?
Tack! :)
 

AWid

Aktiv medlem
Jag fick förfrågan från en bröllopskund att göra fotoalbum. Jag har aldrig gjort det förut. Hur ska jag göra? Ska jag gå via något företag (funderar på fujidirekt)? Vilket pris ska jag säga? Jag har googlat men finns så många olika slags album och priser. Hur skulle ni ha gjort?
Tack! :)
Crimson sju dar i veckan:)
www.crimson.se kan du göra fotoböcker. Kolla deras hemsida. Där finns också prisuppgifter. Där kan du också lada ner deras program (Frontbook) där du gör din egen fotobok
 

idangave

Ny medlem
Jag fick förfrågan från en bröllopskund att göra fotoalbum. Jag har aldrig gjort det förut. Hur ska jag göra? Ska jag gå via något företag (funderar på fujidirekt)? Vilket pris ska jag säga? Jag har googlat men finns så många olika slags album och priser. Hur skulle ni ha gjort?
Tack! :)
Ditt bröllops fotoalbum: digitalt med epoxiharts-bindning eller silverhalogenid exponerad & Leporello? Fotoalbum papperssorter glansigt eller matt?
 
ANNONS