Annons

Gamleby 2006-Vem sökte

Produkter
(logga in för att koppla)

timmpan

Avslutat medlemskap
Jag åsså!!

jag sökte åsså gamleby folkhögskola, allmän kurs med inriktning foto, för att sedan kunna söka vidare till gestaltande fotografi om några år. kommer även att bo där... det ska bli riktigt roligt!!

ha det bra, alla..


kram
 
Sådär. Då var man människa igen.

Mina upplevelser från min intervjudag i onsdags var; liten och mysig skola, söta och trevliga elever, skön stämning, bra lärare. Jag tyckte mycket om Ingelen och gillade att hon verkade så entusiastisk och glad. Intervjudagen var inte så farlig som jag hade föreställt mig. Först samlades vi i ett rum där alla lärare presenterade sig. Sedan fick vi ett litet schema för varje elev. Först skrev vi ett litet prov tillsammans. Sedan fick jag gå på rundvandring på skolan, efter det var det intervju med lite frågor kring motivation kring skolan, betyg, bilder osv. Man får visa sina bilder som man har med sig. Efter det fick jag prata med resultatet på mitt prov med en lärare. Sedan var det dags att springa till tåget!

Måste fråga dig Jesper, när har ni lov på skolan? När börjar och slutar terminerna?
Alltså. När kan man åka hem?
 

sattanius

Aktiv medlem
Just den frågan kom på tal när jag var där. Fick till svar att de inte hade några lov. Men ledigt ca 3 veckor i jul. Vad tyckte du om provet Jessica? Vad tror du om dina chanser?
 

strindberg

Aktiv medlem
då har man varit i gamleby då.

världsvan börjar man att bli.D

kul att träffa dig jessica.

har pirret släppt eller börjar det komma nu.:D:D

sleeping time.

peas
 
Men hallå Johan.
Jag drömde om dig inatt. Ha ha.

Nej. Inte nervös alls faktiskt. Bara skönt att ha det gjort. Du då? Ska bli kul nästa vecka när intagningsbreven börjar att trilla in. Hum. Har ingen aning alls hur detta kommer att gå.
 
sattanius skrev:
Just den frågan kom på tal när jag var där. Fick till svar att de inte hade några lov. Men ledigt ca 3 veckor i jul. Vad tyckte du om provet Jessica? Vad tror du om dina chanser?
Sommarlov då?
Finns väl ingen utbildning som inte har sommarlov.

Provet gick ganska dåligt för mig, är kanske inte så skarp när det gäller en del teknik. Jag får hoppas på att jag får lite poäng på de andra delarna.
 

sattanius

Aktiv medlem
Jo sommarlov har man alltid. Terminerna börjar o slutar ju. =) men inga sport, höst, påsk o sånt tjafs..
Provet gick också kasst för mig.. Jättekasst. Fick 9 poäng som gav snittbetyg typ 2,5. HAHA!! toppen! Vad fick du?
 

strindberg

Aktiv medlem
nemen hej Silversaga.

HAHA.



vad drömde du då :D

?

Så dåligt gick det väl ändock inte på provet?

nääh. nu ska jag dricka öl.
och citera thåström

:D
 
Miss Silversaga om jag får be.

Jo, jag fick 2,75 poäng. Vet inte vad som är max? Men vad jag har förstått så gick det väl sådär för många.

No comments ang. drömmen Strindberg. Kanske avslöjar jag någon gång över ett glas vin eller cider. Eller inte :p

Låter bra med sommarlov Sarah. Någon sa till mig att dom bara hade 3 veckors sommarlov. Men så hörde jag i dag från någon annan att det inte var sant.
Kanske bara någon som försöker skrämma mig.
 

strindberg

Aktiv medlem
yes it was.

sånna enkla tekniska frågor ;D

HAHA.

/barnmat


.jag tror den andra jessica, som var med den 17:De oxå skrapade ihop skrytsamma 4.5.

Hur faan orkar man lära sig.
det är väl bara att plåta.

egentligen.
 
Ha ha.
Jag håller med.
Om jag blir dissad för att jag gjorde för dåligt på provet så... skrattar jag.

Oj, imorgon är det måndag. Många dagar kvar innan vi får ett besked. Hum. Kan ingen underhålla mig under tiden? Jag tycker inte om att vänta.
 

stefan_nordstrom

Avslutat medlemskap
Resultalten på teknikfrågorna lär ni ju ta med en nypa salt. Dom vill nog bara kolla vilken nivå ni ligger på, kunskapsmässigt.

Bildmässigt så lär du, Silversaga, få 5/5.Och för övrigt snygg-Tim med...
 
ANNONS