Annons

Gamleby 2006-Vem sökte

Produkter
(logga in för att koppla)

strindberg

Aktiv medlem
weei.

jag har eftersänd post.

men idag kom beskedet.



Faan så skönt, gick o blev förbannat nervös till slut.


Men jag kom in.

YEAAH. :D

peas
 
Grattis!!

By the way, jag flyttar in på Fasanvägen 4. Ni som vill ha lägenhet där, skynda skynda, i går fanns det bara två kvar! Fasanvägen rules!
 

Bonde

Aktiv medlem
Viebäck

Jag fick besked att jag inte kom in, så därför hoppade jag ur denna tråd.

Däremot ska jag på interjuv för Viebäck den 1/6 och tror däremot mina chanser där är större, de verkar gå mer på motiveringen, eller så lyckades jag forma ett bättre brev till dem.

För övrigt tycker jag vi borde mötas halvvägs - Viebäck Vs Gamleby i en Challange!

Så ni blivande KY-studenter, ta upp förslaget med Ingelen så ska jag prata med Bruno på Viebäck!
 

strindberg

Aktiv medlem
nej jag ska bo ensam :D

haha..nääh jag har inte tänkt så långt på det ännu...o jag har ingen aning vilka som kom in.

hur gikk det för den andra jessica som var med på vår onsdah?

..nä-.

nu är det nog nästan dags attfiradet här med nåra öl...

HHHOOHOOO
 

kardon

Medlem
wohoo!

fick ett glädjande besked på posten idag. kom in jag med! verkar bli en rätt spännande klass :)
 

stefohl

Aktiv medlem
Kul att läsa denna tråd, eftersom jag brukar ha en hel del undervisning på Gamleby. Sitter just och skissar hur en intensiv, krävande och utmanande digital utbildning kan se ut. Ni ska bli digitala wizards innan ni är klara med den skolan :)

MVH/Stefan
 

p.widegren

Aktiv medlem
Weeeeee, jag kom också in, känns grymt mysigt! Någon som är intresserad av att bilda ett kollektiv istället för att traska hem till en lite 1:a?

//p.
 

SHARP

Medlem
homeless clubkid skrev:
grattis alla! och misströsta inte, förra året kom
alla reserver in + några till. så hoppet är inte ute.
shit man, är det sant? då finns det ändå en liten
gnutta hopp kvar i mig tror jag, haha. jag kan ju
flytta in hos dig jeppe om jag blir antagen trots allt ;)

yo!
 

starnut

Aktiv medlem
Ah, då var det avklarat, blev 80 mil tur o retur, somnar nog snabbt ikväll.

Angående Viebäck så åkte jag tillsammans med två tjejer idag som går där nu och dom rekommenderade det inte, men det är kankse upp till var och en. Fotodelen var det inget fel på men själva skolan i sig.
 
Ingen aning. Ring Bostadsbolaget i Västervik och kolla med dem på lägenheter nära Fotoskolan.

Härom dagen fanns det en 1:a på Fasanvägen 4 i min trappuppgång. Är den bokad nu?
 
Wohoo

Ja jag blev första reserv och det finns alltså stor chans att komma in då? Låter ju najs. KOLLEKTIV är en superidé om man får börja plugga där, superroligt om det blir rätt folk!
 
Jo, gör det Tim!

Dom skickar papper som du ska skriva på, efter det har du bokat din lägenhet. Det tar ett par dagar att få dessa papper och sedan kan du ju alltid ta ett par dagar till att fundera. Go go! Kolla Fasanvägen 4!!
 

ola.axman

Medlem
intagning

kom hem och såg brevet ligga innanför dörren, kallsvettades och öppnade. efter att läst om brevet ett par gånger så jublade!

blivande klasskamrater, vi syns i höst.
hör av er om ni har några tips på boende.

//Ola

jo angånde viebäck, rekomenderar inte skolan av många själ. om ni är intresserad av att veta mer så slå iväg ett mail.

åter igen, syns i höst!
 

kardon

Medlem
grattis ola!

var det KY du sökte? såg ditt namn bland deltagarna :)

har också gått på viebäck men jag tyckte att den var helt ok. iaf fotoutbildningen men i övrigt hade jag en del att säga till om..

fasanvägen ola!

/Björn
 
ANNONS