Annons

Kortfilmsprojekt Skåne

Produkter
(logga in för att koppla)

favvomannen

Aktiv medlem
Försöker dra ihop ett team med dslr filmare/skådisar/kreativa människor för att köra igång ett kortfilmsprojekt i skåneregionen (malmö lund området)

Om någon är sugen så släng iväg ett pm hit :)
 

favvomannen

Aktiv medlem
Well steg ett är att samla ihop ett team. Vi är redan tre st.
Några till behövs, gärna med lite erfarenheter.

Steg två blir att träffas och planera ihop oss inför någon kortare scen typ 1-2 minuter
Men göra det väldigt proffsigt på alla plan.
 

Dragoen

Aktiv medlem
Tips är att beskriva vad för typ av kortfilm som är planerad.
Generellt vill "folk" inte lägga tid på något de inte vet vad det handlar om och visar därför inget intresse. Beskriv gärna mer så kanske ni får kontakt med fler.
 

favvomannen

Aktiv medlem
Well steg ett är att samla ihop ett team. Vi är redan tre st.
Några till behövs, gärna med lite erfarenheter.

Steg två blir att träffas och planera ihop oss inför någon kortare scen typ 1-2 minuter
Men göra det väldigt proffsigt på alla plan.

Tänkte att alla skulle involveras i den kreativa processn
 

favvomannen

Aktiv medlem
Vad är inte helt bestämt än. Det är att det är ett snyggt och proffessionellt utfört jobb som är det viktiga.

Tanken är att man skall kunna ha kortfilmen som en referens i sin filmportfolio efteråt och att alla involveras i alla bitar.
 

Marcus86

Medlem
När tänkte du det skulle ske? och var i skåne. Är det under sommaren så är jag väldigt intresserad, har själv gått utbildning inom film- och tv-produktion och är väldigt kreativ. Tyvärr var det länge sedan jag gjorde något inom film eftersom det är svårt att hitta andra intresserade.... Men jag tycker det är sjukt kul att hålla på med film inom filmens alla olika delar framförallt allt tekniskt, men jag vill bara arbeta bakom kameran.
 

favvomannen

Aktiv medlem
Hej.

Klart under sommaren. Jag har en liten trailer/minikortfilms koncept som gör att man kan dela upp bitarna så alla får göra var sin bit och vara involverade i allas bitar men ändå huvud ansvara för sina scener.

bor du i skåneregionen? :)
 

Alexis23

Medlem
Innan vi träffas vill jag gärna se någon portfolio, kanske något du filmat tidigare?
Antingen i grupp eller individuellt.
 

favvomannen

Aktiv medlem
Änsålänge har jag bara fragmenterade scener och filmer gjorda på en dag utan någon
som helst planering. :) men visst, kan youtubea upp imon kv och placera en länk här även o
det inte direkt representerar något proffsigt.
 

favvomannen

Aktiv medlem
har varit sjukt offline på sistonde :) resa i europa osv lite sådant.
är alla fortfarande på? kan ladda upp en imorgon kväll
 
ANNONS