Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Tumnaglarna har fått nytt utseende

Produkter
(logga in för att koppla)

Norra norrland

Avslutat medlemskap
Den som väntar på något gott, väntar alltid för länge - svart är det nya svarta! För er som gillar mörkt bättre än ljust så finns nu en inställning för mörkt tumnagelutseende under Min sida - Utseende / Inställningar och en bit ner Utseende översiktsbilder där man kan välja mörkt. Smaklig spis! Som standard ligger ljust tema.

Hittar ni några fel eller knasigheter så är det bara att rapportera här. Skulle det känns bra så är det ok med hurrarop också :)
Denna nya mörka inställning borde även kunna väljas som eget förval vid bildvisning, utöver vit, grå och svart som finns att välja mellan idag.

mvh Yngve Lundström
 

Rind

Aktiv medlem
Nu har jag ställt om till svart bakgrund igen. Men det får numera bara 2 bilder plats i en rad. Förrut var det tre. Det blir mycket mer scrollande så.
Vad beror det på? Tumnaglarna är ju inte större helt plötsligt, eller?
Jag fick samma problem. Det blev inte alls vacker och mycket scrollande.
 

Larslaguna

Aktiv medlem
Den som väntar på något gott, väntar alltid för länge - svart är det nya svarta! För er som gillar mörkt bättre än ljust så finns nu en inställning för mörkt tumnagelutseende under Min sida - Utseende / Inställningar och en bit ner Utseende översiktsbilder där man kan välja mörkt. Smaklig spis! Som standard ligger ljust tema.

Hittar ni några fel eller knasigheter så är det bara att rapportera här. Skulle det känns bra så är det ok med hurrarop också :)
Tack för detta..
Nu är det precis som jag vill ha det,
Tycker att det blivit många bra förbättringar,

Lightroom pluginet är en till bra grej
Ni ordnat -:)
 

nonno

Aktiv medlem
Om kolumnen med kategorier visas till höger är det fyra per rad, annars fem. Den är uppe då man kommer in i Bildkritik tex, men gör man en egen sökning är den inte på. Man kan i sina inställningar (fliken Utseende) stänga av att kategorikolumnen visas direkt.
När jag klickar i att kategoriväljaren inte ska visas händer absolut ingenting. Trots att jag valt bort kategorikolumnen, måste jag alltid "klicka" bort den manuellt.
/Nonno
 
ANNONS