Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Adobe Lightrrom CC, Creative Cloud

Produkter
(logga in för att koppla)

dloow

Avslutat medlemskap
Adobe når inte hela vägen!
När jag äntligen hittat till Lightroom Mobile (Nu Lightroom CC) och fått till ett arbetsflöde där jag laddar upp bilder från Lightroom på datorn till album i Lightroom Mobile (CC) som mina kunder sen kan ladda hem - så upptäckte jag nu att Lightroom drar ner på storleken kraftigt. Jag hade inte märkt det. De är knappt så att de kan kallas högupplösta!!

Testade istället att ladda upp till Creative Cloud. Men då har Adobe struntat i att lägga ner en "Ladda ner alla filer" knapp. Utan filerna kan endast laddas hem en och en.

Jag vill verkligen inte använda dropbox eller google drive. Dels för att det inte är lika logisk integrering med Lightroom, och dels för att det inte är lika snygg förpackning på bilderna. Lightroom mobile, var ju överlägsen i sin layout.

Varför gör Adobe på detta sätt? Någon som har en bra lösning?
 
ANNONS