Annons

Dagens REA-tips (inga kommentarer till tipsen i tråden)

Produkter
(logga in för att koppla)

martley

Aktiv medlem
Canon på Rajala

Rajala har en Canon-kanmpanj just nu där de sänkt priset på många prylar. Dessutom får man 3000 Kr att handla tillbehör för, inte nödvändigtvis Canonprodukter om jag förstod de trätt, ifall man köper ett EOS R- eller EOS 5DMkIV-hus.
 

martinot

Aktiv medlem
Sony a7s för 6995kr på Elgiganten Kungsgatans invigning idag, de har rätt många! Gammal modell, men billigt.
S-serien är väl den som går sämst och är minst populär hos Sony (som jag läst och förstått det)?

Känns även som om Sony numera absolut mest fokuserar på utvecklingen av den "vanliga" serien, eller "R"-serien.
 

martinot

Aktiv medlem
Står i första inlägget i den här tråden.
Skall checka det.

Däremot så har jag missat det då jag inte sett det brukas så konsekvent här.

Sett flera olika typer av kommentarer i denna tråden om tidigare tips, som det inte anmärkts på. Så kanske inte så förvånande att man missat det?
 

Bengf

Aktiv medlem
Skall checka det.

Däremot så har jag missat det då jag inte sett det brukas så konsekvent här.

Sett flera olika typer av kommentarer i denna tråden om tidigare tips, som det inte anmärkts på. Så kanske inte så förvånande att man missat det?
Det var en bra kommentar du gjorde, speciellt för den som har dålig koll på Sony utbudet, ser det som ett välmenande inlägg, gäller så klart för alla kamera märken där en kanonbra nyare modell inte garanterar att äldre modeller är säkra kort.
 
ANNONS