Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

__Ut och plåta idag 13/10__

Produkter
(logga in för att koppla)

mackan

Aktiv medlem
Stockholm:

Tänker ge mig ut i fina vädret och leta miljöer för porträtt och köra lite street och kanske kan vi även skjuta lite balla, snygga gatuporträtt på varandra?

En idé iaf...

Någon/några som är sugen på att joina?

//Mackan
 

od_foto

Aktiv medlem
Hinner tyvärr inte i dag, men kan tipsa er som vill fortsätta längre att Lizette & spelar på Hellbar i kväll, om ni vill plåta lite musik som avslutning!

Innan dess, vid 18, ses ett gäng glada konstnärer av olika slag (foto, målning, musik, författare, tv-folk osv) på Bar Rouge i Gamla stan, nedervåningens bar, och tar ett glas och snackar skit. Givetvis skoj om fler fotografer kommer dit!
 

mackan

Aktiv medlem
Okej alla glada Jag o Pelle möts upp på Slussen 13:10

Om ni vill joina på senare så är det telefon som gäller

0708 777895

Mackan
 

mackan

Aktiv medlem
Ja tack för idag!

Jag har dragit iväg mail till ett tiotal modeller för morgondagen oddsen är väl inte sådär jättestora men iaf...

Annars får vi väl vara kreativa ändå som Jimmy här idag :)

//Mackan
 

Bilagor

mackan

Aktiv medlem
Okidoki, Idag 14:30 på Slussen har jag två modeller som kommer!

För er som vill göra något bra av detta kan vi kanske mötas kl.14 och gå igenom lite och framför allt så är det ju proffsigt om man har klart för sig utsnitt och bakrund innan modellerna kommer.

//Mackan

Vilka är det som kommer med?
 

mackan

Aktiv medlem
Hoppsan, vilket intresse? Tyckte jag hörde nåt om att flera ville vara med igår?

Det är alltså idag söndag som gäller...

//M
 

mackan

Aktiv medlem
Ja, Vist är det kul och förbaskat utvecklande som man märker när man jämför idéer mot resultat.

Har fått fler svar nu så många är intresserade av den här typen av gigg :)
Sätter upp en ny snart behöver träna märker jag....här är en av favoriterna så långt!

//Mackan
 

Bilagor

ANNONS